Tzunami Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 lakke halve panseret? :S men alltid godt med litt oppstrekking! hvis jeg ikke kjører oppover, så får du komme og plukke meg opp da
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Kommer bilder fra egil senere av m5"n,,, skal ha en shoot til med turingen og m"n ilag med mr pitstopp også så det kommer no skikkeli bilder etterhvert Hva tyks??
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 lakke halve panseret? :S men alltid godt med litt oppstrekking! hvis jeg ikke kjører oppover, så får du komme og plukke meg opp da Lakkerte hele panseret ja;) ja det kan jeg gjøre:) er ikke så lange biten til kr-sund for meg;)
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Fikk foresten mail ifra Work weels att di nye kantene til bakfelgene var annkommet og sendt ifra dem igår:)
Pedi Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Hva tyks?? Nice! Rett og slett. E39 i sølv er nydelig. Gleder meg til å se bildene som kommer...
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Skjønt! dette så jo så altfor bra ut!
Tzunami Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Høres bra ut! blir tøft å få dem på kan jeg tro! får slå på tråden når jeg er der oppe jeg da
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Høres bra ut! blir tøft å få dem på kan jeg tro! får slå på tråden når jeg er der oppe jeg da d må du gjøre:)
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Hva tyks?? Nice! Rett og slett. E39 i sølv er nydelig. Gleder meg til å se bildene som kommer... Takk;) gleder meg selv..
RS-Heggem Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Dæven. De felgene dine så egentlig små ut? Kan det være at bilen min er litt lavere så de ser større ut, kombinert med bredere kant? Synes nå nesten du skulle hatt kromma skruer istedet og jeg da men.. Sorte kanskje? Ser iallefall meget bra ut, og det blir morro å se begge bilene dine ved siden av hverandre på noen orntlige bilder. Btw, blir det så du skal selge de dekka dine? Rs
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 di så vertfall små ut på dette bile? kan selge dekka når mine nye kanter dukker opp;) gidder ikke legge om flere ganger:) hær er en smakebit på bildene til egil:)
jakobm5 Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 Dæven. De felgene dine så egentlig små ut? Kan det være at bilen min er litt lavere så de ser større ut, kombinert med bredere kant? Synes nå nesten du skulle hatt kromma skruer istedet og jeg da men.. Sorte kanskje? Ser iallefall meget bra ut, og det blir morro å se begge bilene dine ved siden av hverandre på noen orntlige bilder. Btw, blir det så du skal selge de dekka dine? Rs enig i skruene men disse fulgte med og var nye,,,blir neste gang d når det blir breiere kanter:)
Robin L Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 strøkent, strøkent gleder meg til å se de bildene der ass nå er jeg iallefall sikker på arbeidet til bilskademannen ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå