Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det finnes en tråd her på forumet et sted, som viser hva du får på av felger og dekk, dimmensjon og innpress ;) skal se om jeg finner den, for jeg er veldig nyskjerrig på hvordan det blir med 20" mine :P

+1

• 2 weeks later...
Skrevet
Gleder meg til sommer selv jeg :) Herlig bilde forresten! Det er 19" du har på, ikke sant? Hva er dimensjonene og ET på disse? Snart så jeg tenker på å bestille hjul til sommeren, men er ikke helt inn i hva som går på E39 uten å modifisere alt for mye ;)

husker ikke alle vitale mål nå men skal sende deg en pm,,,dette er i allefal max uten å bynne å brette sjermer :P

Skrevet

Hehe :P da skal du være veeeldig ivrig ;):P tror nok sveinkåre heller tar meg seg denne i graven enn å se den kjøre avgårde i en annens navn :P

Skrevet
Hehe :P da skal du være veeeldig ivrig ;):P tror nok sveinkåre heller tar meg seg denne i graven enn å se den kjøre avgårde i en annens navn :P

Stemmer:) skal være utroli bra pris om i ska slippe denne ja:)

• 2 months later...
Skrevet

Hm det var en dag med sol her.. Da våknet interessen og skiltene ble hentet.. Nå må felgene settes sammen og dekk kjøpes.. Vårpussen takes så er denne klar for fine veier igjen;-);-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...