Leadfoot Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Vel, denne tråden er ikke så stor enda, og det spørs vel om den blir det. Det er kanskje kun jeg som er sær nok til å like hjulkapsler. Og nei, dette er ikke en "min bil har på vinterdekk med møkkete hjulkapsler, la meg poste 300 mobilkamerabilder." Dette er en tråd hvor man poster hjulkapsler man liker. Om du virkelig liker de som er på bilen din er det helt OK og poste. For å begynne denne tråden vil jeg poste de tøffeste hjulkapslene noensinne: De som kom på Datsun 240Z originalt! Datsun har hatt mange tøffe hjulkapsler, her "honeycomb"-design på 120Y sedan: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Jeg kjøpte (eBay, disse er ikke lagervare lenger) og pusset opp noen originale hjulkapsler til min Corolla Deluxe når jeg hadde den: Ikke mitt bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Genial tråd! Amerikanere er også kjent for å ha spenstige "hjulkapsler". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 henger meg på denne jeg as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Hehe, hadde ikke peiling hva slags respons jeg ville få på denne tråden, men ser bra ut så langt! Vet ikke helt hva jeg liker med hjulkapsler. Tror det er noe med urørt-looken... det oser potensial. Nå om dagen skal jo hjulene stikke helt ut av hjulbuene, men det er noe utrolig sjarmerende med eldre sportsbiler med ballongdekk og hjulkapsler som ligger langt inne i hjulhusene. Som 316 sier har amerikanere mange stilige hjulkapsler... Her er et utvalg fra mitt arkiv hvertfall: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffens Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Tøff tråd! Jeg er tilhenger av skikkelige hjulkapseler, og har selv disse på min e28 til vinterbruk (ikke bilde av min bil): Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffens Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mars 21, 2011 Share Skrevet Mars 21, 2011 Skal si det tok seg opp mht biler her ja Legger opp 2stk, veldigenkle men i mine øyne veldig pene Bildet er dårlig, Og som skap-(gammel)opel-fan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Haha, ikke til alles smak nei! Men det finnes nok andre tråder uten, så ikke ødelegg denne tråden for oss særinger!! Når Mercedes fortsatt stod for kvalitet hadde de hjulkapsler! 600 Pullman! Landaulet! 190SL, en av de mest elegante bilene noensinne! 6.9-liters direktørslede? Hjulkapsler sier det hele! Man kommer ikke unna Mercedes W114 og W123 når man snakker om hjulkapsler! Fargekodede og greier! Standsmessig! W124 4matic spinner på alle 4 hjulkapslene! Damen har talt! Hun sier "Mer hjulkapsler!" Litt 300SL! Bruk hjulkapsler! Bli aerodynamisk du også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2011 Litt BMW siden dette tross alt er et BMW-forum: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Tøff tråd! Jeg er tilhenger av skikkelige hjulkapseler, og har selv disse på min e28 til vinterbruk (ikke bilde av min bil): Slike hjulkapsler har jeg også liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Turbine er jo bare rå også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Har selvsagt kapsler på vinterhjulene på ixen, og jeg syns faktisk de er fine også. Anonymt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå