Leadfoot Skrevet Mars 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2011 Har selvsagt kapsler på vinterhjulene på ixen, og jeg syns faktisk de er fine også. Anonymt er bra Synes det ser mye bedre ut enn med moderne lettmetallfelger til vinterhjulene! http://images.bimmers.no/files/9w7pnwwcvexfkke0j7vh.jpg' alt='9w7pnwwcvexfkke0j7vh.jpg'> (Ja, den var skitten da jeg tok bildet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 24, 2011 Share Skrevet Mars 24, 2011 Yes....jeg også kjører kapsler på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 er det der kapsler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 syntes faktisk de originale kapslene til E30'en er nokså kledelige også er de såpass heldekkende at jeg slipper å se det som må være noe av norges mest rustne stålfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Du er feilparkert, wicky! Langt utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 neidaaaa....står så fint atte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 passe på og ikke skrape opp de dyre kapslene på fortauet vettu. og lastebilen står jo lenger ut men med den lille bilen din så syns jeg du burde klare og komme innenfor streken når jeg parkerte likt som deg i går og kom innenfor med min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 Turbine er jo bare rå også da Dette er ikke "ekte" kapsler, men helt originale BMW M-Tech lettmetalfelger med tilhørende "kapsler". E34 M5 ble levert med disse felgene i perioden 1988-92. http://motoringconbrio.com/2009/12/08/f ... ne-wheels/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajoe Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 "Detroitbrakka" mi har forseggjorte kapsler . Ser faktisk bedre ut enn de fleste ettermarkedsfelgene som tilbys til denne modellen. Bilen er forresten til salgs i annen tråd. (Selges med kapslene. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 26, 2011 Share Skrevet Mars 26, 2011 passe på og ikke skrape opp de dyre kapslene på fortauet vettu. og lastebilen står jo lenger ut men med den lille bilen din så syns jeg du burde klare og komme innenfor streken når jeg parkerte likt som deg i går og kom innenfor med min. hva kjørte du a? og jo...kapslene er litt kantkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Dere har jo helt glemt de feiteste kapslene ever! Mooneyes Kanskje jeg skal hive sånne på 16" stålisene mine neste vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 passe på og ikke skrape opp de dyre kapslene på fortauet vettu. og lastebilen står jo lenger ut men med den lille bilen din så syns jeg du burde klare og komme innenfor streken når jeg parkerte likt som deg i går og kom innenfor med min. hva kjørte du a? og jo...kapslene er litt kantkjørte kjører denne. 6,37 lang og 2,40 bre. jeg hadde jo stor 7er. så fikk du større. og det takklet jeg ikke så bra. så måtte kjøpe meg større bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 hahahah sant det...du MÅTTE bare leke mer kjekkas lissom faen den var svæææær as....hmm... og kalles ikke de heldekkende for "moondisc"? Husker jeg hadde "kapsler" på min gamle e32... Krom kant på sorte stålfelger var tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 hahahah sant det...du MÅTTE bare leke mer kjekkas lissom faen den var svæææær as....hmm... jepp. your move og kalles ikke de heldekkende for "moondisc"? Husker jeg hadde "kapsler" på min gamle e32... Krom kant på sorte stålfelger var tøft... heter moon disc ja. jeg har en mooneyes antennekule på bilen min. kommer fra samme produsent http://www.mooneyesusa.com/shop/searche ... =moon+disc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå