Gå til innhold

Meir Bilder side 1....Min 5 Serie ///M-sport F10

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fortreffelig bil! Utstyret du har valgt er også meget riktig. Nå er det bare å komme seg ut på landevei og auobahn! Du vil forresten bli særdeles tilfreds med Hifi professional stereoanlegget!

Ja utstyret er i alle fall etter min smak. Trur og det skal vere med på å gjere bilen attraktiv på ettermarkedet...

Har ikkje høyrd HiFi Pro men var overraska over lyden på HiFi ....og har fått masse input på at PRO er mange hakk bedre.. er musikkelskar så det vert nok bra. Har og erfaring med Logic7, som er eit artig lydsystem. Gledar meg til å skru opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en fantastisk bil ovex. Du har valgt utstyr etter min smak, så dette kommer til å bli en kledelig bil. Har du noen planer i form av senk og felger? :)

Senking trur eg ikkje det blir.. Er ein familiebil veit du ;)

Felgane er disse:

wh9zqkdgbeifme13cx5t.jpg

le0qq0j8l1wsuif5j5dn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott F10, hvit med m-sport er jo helt riktig. :)

Ja etter min smak ein flott kombinasjon. Gjennstår å sjå kor bra kvite bilar held seg i pris. Trur at så lenge det er gjennomført så vert det attraktivt ....og om 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott F10, hvit med m-sport er jo helt riktig. :)

Då var bilen parkert i garasjen. Godfølelsen er til å ta å føle på!

Skal vaske, shine og gjere klar for foto i morgon.

Dette bildet er frå turen heim frå forhandlar. Snø og regn var litt spennande på sommardekk. :)

xgs01ncyfau0xnmdxe7j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5'ern blir penere for dag som går.

Men de sorte felgene er en tabbe da.

Tabbe er det jo ikke, men synes ikke de passet veldig bra nei. men hver sin smak

Jeg har også vurdert slike sorte felger 19" eller 20" på min bil, men er usikker, jeg har sort bil da.... Vanskellig å bestemme seg for felger, og jeg gidder ikke betale 50-60k for et sett som kjærringa helt sikkert kommer til å kantkjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...