Robin L Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 hmm. e39n min og var ganske tung når jeg tenker meg om. men jeg likte det sånn. kan det være noe med forstillinga tru? feil toe in -out (spissing) kan vell gi litt rare symptomer?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Få målt trykket ut av pumpa, 110-120 bar på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2011 Få målt trykket ut av pumpa, 110-120 bar på tomgang. Hvordan kan man måle trykket??? Må til verstedet for å måle??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
540is Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Ja, om du ikke har tilgang til manometer med rette tilkoplinger. En enklere test er å svinge helt til en side og presse rattet mot endestoppen. Hører du da at pumpa arbeider tungt så er den kansje iorden. Mens du gjør dette skal det sirkulere bra i oljekoppen. Selvsagt må reima og være bra, ikke oljete og hard, og strammeren virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Mars 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2011 For 2 år siden var både vifterrem og hydraulisk trammehjul var byttet. Jeg hørte lyder når jeg var i endestoppen på begge siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBilal Skrevet April 18, 2011 Share Skrevet April 18, 2011 Jeg har samme bil som deg mudbug og har samme problemet. Har byttet servoolje og klemmer. Trodde kanskje det var luft i slangene. Men det var det ikke! Veldig tungt å parkere og svinge litt kjapt! Håper på å få noe svar gjennom tråden din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå