Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ah! Godt å treffe soffan etter 4 timer med maskering i lakkboksen! Og nå bare gleder jeg meg til en telefon fra lakkereren i mårra! ;)

Skrevet

Endelig! kan jeg si at bilen er ferdig lakka :D

fikk en gledelig mms av lakkereren i dag; sammen med en tekst om at jeg kunne hente bilen om en time.

05102013_zps50fd4b77.jpg

dette ble en laang time! ;) hehe

alle som har lakka bilen sin kjenner vel #denfølelsen av å trille ut bilen av lakkboksen ;) så glemte heelt bort å ta bilder.. 

ihvertfall før jeg fikk den ut i verkstedet:

20131005_134210_zps2a7df657.jpg

her er jeg godt igang med å dra av maskeringen:

20131005_153905_zpsfc33005c.jpg

de neste bildene sier vel egentlig sitt.. :P i motsetning til Pedi her inne, så klaarer ikke jeg la bilen stå på "lakkeringshjul" under hele oppbyggingen.. så jeg tjuvlånte min bror sine 18" RC og skrudde ned fjæringa litt :) kan se det ferdige resultatet for meg allerede :) hehe

20131005_164758_zps9c494f89.jpg

20131005_164807_zpsda37adda.jpg

20131005_164815_zps4b71e879.jpg

Skrevet

Heilt rått! :grin: Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul :smile:

Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år?

Skrevet

takk for det alle sammen! ;)

blir nok endel god oppdateringer etterhvert her nå :))

Heilt rått! :grin: Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul :smile:

Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år?

hehe! takk ;) ja tror det kan bli heftig! :P

har gått for lastebil lakk under.. som visstnok skal være sterkere.. vet ikke jeg.. men det får vi se på :P denne bilen blir nok ikke å se på veien før tidligst neste sommer nei :) hehe

Skrevet

Herlig!

Rett og slett nydelig. Flott farge på en slik gammel traver. Gratulerer!

Men just for the record: Du skulle holdt oss på pinebenken med å prøvemontere hjul ;)

Skrevet

Hyggelig med nye følgere, velkommen! ;)

Herlig!

Rett og slett nydelig. Flott farge på en slik gammel traver. Gratulerer!

Men just for the record: Du skulle holdt oss på pinebenken med å prøvemontere hjul ;)

Hehe! Tenkte du kom til å 'ta meg på den' men jeg kan forsvare litt at de felgene som SKAL på bilen,

ser endel anderledes ut da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...