E28Fredrik Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2013 Ah! Godt å treffe soffan etter 4 timer med maskering i lakkboksen! Og nå bare gleder jeg meg til en telefon fra lakkereren i mårra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Da kan vi vel vente oss bilder i nærmeste fremtid også?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 Endelig! kan jeg si at bilen er ferdig lakka fikk en gledelig mms av lakkereren i dag; sammen med en tekst om at jeg kunne hente bilen om en time. dette ble en laang time! hehe alle som har lakka bilen sin kjenner vel #denfølelsen av å trille ut bilen av lakkboksen så glemte heelt bort å ta bilder.. ihvertfall før jeg fikk den ut i verkstedet: her er jeg godt igang med å dra av maskeringen: de neste bildene sier vel egentlig sitt.. i motsetning til Pedi her inne, så klaarer ikke jeg la bilen stå på "lakkeringshjul" under hele oppbyggingen.. så jeg tjuvlånte min bror sine 18" RC og skrudde ned fjæringa litt kan se det ferdige resultatet for meg allerede hehe Morty999 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Å fytti helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 det kan du trygt si må si det jeg å. fytti helvette for en bil du har der E28Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Heilt rått! Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 Blir bare helt rått det her, Fredrik! Nå blir det bare moro framover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 5, 2013 Share Skrevet Oktober 5, 2013 fy faen så Rått!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2013 takk for det alle sammen! blir nok endel god oppdateringer etterhvert her nå ) Heilt rått! Når bilen er så rå demontert og på orginale RC hjul så kan ein tenke seg kor rå den blir montert på 3-delte RC hjul Spent på kordan lakken holder under, skulle visst det før eg lakka min bil under men denna blir vel ikkje brukt før neste år? hehe! takk ja tror det kan bli heftig! har gått for lastebil lakk under.. som visstnok skal være sterkere.. vet ikke jeg.. men det får vi se på denne bilen blir nok ikke å se på veien før tidligst neste sommer nei hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Wow, yes! Subscriber her jeg EDIT: Rusha gjennom hele tråden, for et nydelig stykke arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Bøyer meg i (lakk)støvet, dette blir helt episk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Lest hele tråden nå, fantastisk underholdning en søndags formiddag! Gleder meg til å følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Herlig! Rett og slett nydelig. Flott farge på en slik gammel traver. Gratulerer! Men just for the record: Du skulle holdt oss på pinebenken med å prøvemontere hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 Hyggelig med nye følgere, velkommen! Herlig! Rett og slett nydelig. Flott farge på en slik gammel traver. Gratulerer! Men just for the record: Du skulle holdt oss på pinebenken med å prøvemontere hjul Hehe! Tenkte du kom til å 'ta meg på den' men jeg kan forsvare litt at de felgene som SKAL på bilen, ser endel anderledes ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 Power Skrevet Oktober 6, 2013 Share Skrevet Oktober 6, 2013 Gratulerer med lakk på vogna Ser godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå