E28Fredrik Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Du kan også bruke møbel skruer. Finner ikke akkurat de riktige i farta. Men disse får du i alle størelser og i mesing. http://biltema.no/no/Bygg/Festeelemente ... stk-86746/ Døra kom fra meg ja. takk for døra ja se her ja tenkte meg det fantes noe som lignet som jeg kunne brukt men kostet meg ikke noe å lage den i kobber (kobber som blir brukt orginalt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Klart best, men ikke alle som "bare stikker bort på jobben og lager en" Klart best og hard lodde, men for de som ikke er tusenkunstere sitter det greit fast med og bruke det samme som du tinner med. Mere ment som tips for de som trenger litt start hjelp. Døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Se deeeeer ja! Dette ble jo nydelig. Epoxy is tha shit!! Som Pål sier, påleggelse av expoxy er et stort skritt i bilbyggingsfasen. Det indikerer jo at en nå begynner med trinn III av bilbyggingsplanen. Flott arbeid, dette gleder et gammelt BMW-hjerte å se.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 Dette ble nice Fredrik!! Og den skrutappen du laga er meget impressive! Gleder meg til fortsettelsen av det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Klart best, men ikke alle som "bare stikker bort på jobben og lager en" Klart best og hard lodde, men for de som ikke er tusenkunstere sitter det greit fast med og bruke det samme som du tinner med. Mere ment som tips for de som trenger litt start hjelp. Døra Hehe.. jeg skjønner ja, det funker sikkert like bra å tinne den fast Se deeeeer ja!Dette ble jo nydelig. Epoxy is tha shit!! Som Pål sier, påleggelse av expoxy er et stort skritt i bilbyggingsfasen. Det indikerer jo at en nå begynner med trinn III av bilbyggingsplanen. Flott arbeid, dette gleder et gammelt BMW-hjerte å se.... Morro at det gleder deg da har jeg i det minste spredd litt glede tilbake for den gleden du har gitt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Dette ble nice Fredrik!! Og den skrutappen du laga er meget impressive! Gleder meg til fortsettelsen av det her Takk for det, takk for det begynner å bli litt morro nå fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 endelig!! trinn 3 i bilbyggingsfasen fargen ser litt mer skrikende blodig ut på bildene enn i virkeligheten.. ble veldig fornøyd da.. fant ett par steder det ble litt tynt med lakk, som eg må gå over med sprøyta når jeg skal lakke på innsiden av skjermene .. lar bildene tale for seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pal Ostgard Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Det ser jo kanonbra ut! Må være fantastisk å se karosseri sån etter alle arbeidstimene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Dette ble dritbra! Tipper det er digg å se et såpass stort fremskritt! Men er det en spesiell grunn til at du har ribba bilen for alt bortsett fra venstre kupelys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Steike, dette kom overraskende!! Imponerende å se, grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet November 19, 2012 Share Skrevet November 19, 2012 Bra jobba!! Spent på kommende arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Det ser jo kanonbra ut! Må være fantastisk å se karosseri sån etter alle arbeidstimene Hehe.. var ikke så værst å se det ble resultat av det etterhvert som jeg fikk Sprøyta noe farge på epoxy'n nei! bare å få satt istand løftebukken å løfte den Av hengeren nå da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Dette ble dritbra! Tipper det er digg å se et såpass stort fremskritt! Men er det en spesiell grunn til at du har ribba bilen for alt bortsett fra venstre kupelys? Takk for det det var en gos følelse ja haha! Nei de sku få stå nei du det vet jeg ikke egentlig! Fikk de ikke av rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Blir bra detta, Freddy:) Bare å få skrudd til en ser mannen med ljåen utover vinteren da! Du har stått bra på nå, og moro at det blir så pass grundig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 20, 2012 Share Skrevet November 20, 2012 Det her blir jo helt konge. Digger e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå