Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Du kan også bruke møbel skruer. Finner ikke akkurat de riktige i farta. Men disse får du i alle størelser og i mesing.

http://biltema.no/no/Bygg/Festeelemente ... stk-86746/

Døra kom fra meg ja.

takk for døra ja :)

se her ja :P tenkte meg det fantes noe som lignet som jeg kunne brukt :) men kostet meg ikke noe å lage den i kobber (kobber som blir brukt orginalt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart best, men ikke alle som "bare stikker bort på jobben og lager en" :lol::lol:

Klart best og hard lodde, men for de som ikke er tusenkunstere sitter det greit fast med og bruke det samme som du tinner med. :D

Mere ment som tips for de som trenger litt start hjelp.

Døra :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se deeeeer ja!

Dette ble jo nydelig. Epoxy is tha shit!!

Som Pål sier, påleggelse av expoxy er et stort skritt i bilbyggingsfasen. Det indikerer jo at en nå begynner med trinn III av bilbyggingsplanen.

Flott arbeid, dette gleder et gammelt BMW-hjerte å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart best, men ikke alle som "bare stikker bort på jobben og lager en" :lol::lol:

Klart best og hard lodde, men for de som ikke er tusenkunstere sitter det greit fast med og bruke det samme som du tinner med. :D

Mere ment som tips for de som trenger litt start hjelp.

Døra :wink:

Hehe.. jeg skjønner ;) ja, det funker sikkert like bra å tinne den fast :)

Se deeeeer ja!

Dette ble jo nydelig. Epoxy is tha shit!!

Som Pål sier, påleggelse av expoxy er et stort skritt i bilbyggingsfasen. Det indikerer jo at en nå begynner med trinn III av bilbyggingsplanen.

Flott arbeid, dette gleder et gammelt BMW-hjerte å se....

Morro at det gleder deg ;) da har jeg i det minste spredd litt glede tilbake for den gleden du har gitt meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig!! trinn 3 i bilbyggingsfasen :P

fargen ser litt mer skrikende blodig ut på bildene enn i virkeligheten.. ble veldig fornøyd da.. fant ett par steder det ble litt tynt med lakk, som eg må gå over med sprøyta når jeg skal lakke på innsiden av skjermene :)..

lar bildene tale for seg :)

IMG_3606.jpg

IMG_3607.jpg

IMG_3608.jpg

IMG_3609.jpg

IMG_3610.jpg

IMG_3612.jpg

IMG_3614.jpg

IMG_3618.jpg

IMG_3620.jpg

IMG_3624.jpg

IMG_3625.jpg

IMG_3630.jpg

IMG_3632.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo kanonbra ut! Må være fantastisk å se karosseri sån etter alle arbeidstimene :wink:

Hehe.. var ikke så værst å se det ble resultat av det etterhvert som jeg fikk

Sprøyta noe farge på epoxy'n nei! :) bare å få satt istand løftebukken å løfte den

Av hengeren nå da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ble dritbra! :D Tipper det er digg å se et såpass stort fremskritt! Men er det en spesiell grunn til at du har ribba bilen for alt bortsett fra venstre kupelys? :P

Takk for det :) det var en gos følelse ja ;) haha! Nei de sku få stå ;) nei du det vet jeg ikke egentlig! Fikk de ikke av rett og slett! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...