Pal Ostgard Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Er ikke noe særlig misunnelig nå kan du si.. Må være en fantastisk følelse å få den på hjula igjen.
norbakken Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Skjønner godt at du rulla rundt på den! Nå er det bare resten igjen
E28Fredrik Skrevet Mars 13, 2013 Forfatter Skrevet Mars 13, 2013 Er ikke noe særlig misunnelig nå kan du si.. Må være en fantastisk følelse å få den på hjula igjen. Hehe! var en grei følelse det ja! Se her ja! Når blir D lakkering og montering? Nå skal jeg bare maskere litt under nå, så blir den sendt til lakkering, Kjenner noen gode lakkerere aom skylder meg noen tjenester, så da bare Overlater jeg arbeidet til de! så det blir gjort ordentlig strøkent! Så kan jeg i mellomtide konsentrere meg om å sette sammen motoren Skjønner godt at du rulla rundt på den! Nå er det bare resten igjen Hehe! Godt jeg har noen med meg på det! ja, er ikke så reint lite igjenn heller da!!
volvobrage Skrevet Mars 13, 2013 Skrevet Mars 13, 2013 Seier det igjen, fantastisk prosjekt! Kva er tenkt bruksområde for bilen med tanke på lakken under osv?Holder den greit sida du har hatt sånn steinsprutmasse på før lakk?
E28Fredrik Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Skrevet Mars 15, 2013 Seier det igjen, fantastisk prosjekt!Kva er tenkt bruksområde for bilen med tanke på lakken under osv?Holder den greit sida du har hatt sånn steinsprutmasse på før lakk? Takk for det! Brukes? Nehei!! neida, blir vel bare kun på godværsdager og minst mulig grusveier Endel frem og tilbake på treff
golf325turbo Skrevet Juni 17, 2013 Skrevet Juni 17, 2013 Skjer det noe her ? Lenge siden update syntes jeg
E28Fredrik Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Skrevet Juni 17, 2013 Det skjer a litt blitt litt lite penger til overs å bruke på detta prosjektet for tiden, men nå ser det ut til å dra seg til igjenn så jeg får kommet meg igang Akkurat i dette øyeblikk ser situasjonen slik ut: Bilen min under presenning og 324'n til bruttern vedsiden med tilhørende motoren hans i motorbenken Har ett lite prosjekt der også Går å venter på at lakkereren skal få plass og tid til å begynne på bilen min, sender bort lakkjobben med grunnarbeid og alt.. så kan jeg konsentrere med om motor osv. for lakkfinishen er avgjørende på dette prosjektet så da setter jeg like gjerne bort alt Men som sagt.. så håper jeg på litt oppdateringer fremover Morro at dere følger meg og pusher på meg! Gir bare masse motivasjon det
E28Fredrik Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Går mot siste oppløpet før lakkering nå om dagen!
golf325turbo Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Gleder meg veldig til å se denne ferdig ! En av mine favoritt prosjekter på bimmers hva slags coilovers blir det på denne siden du skal selge GS coiloverne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå