E28Fredrik Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Ser ut til å være elektrolyse, skal sikkert fornikle eller belegge noe metall Ser ut til å være noe du har mekka til selv, kanskje fortelle litt om det? Du har helt rett! skal forklare litt når jeg begynner å få teken på det første prøve ble ikke helt optimal
Mikael-B Skrevet Oktober 16, 2013 Skrevet Oktober 16, 2013 Det hadde vært gull. Har alltids endel småting og skruer jeg vil belegge selv, og er ikke alltid jeg gidder å sende til vestby galvaniske, så hadde vært kjekt med noe en kunne stelt istand til hjemme!
E28Fredrik Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2013 Det hadde vært gull. Har alltids endel småting og skruer jeg vil belegge selv, og er ikke alltid jeg gidder å sende til vestby galvaniske, så hadde vært kjekt med noe en kunne stelt istand til hjemme! Ja det var akkurat det jeg også ikke gadd hehe.. kjedelig å sende avgårde ett helt parti med skruer, også er det een skrue som er glemt
E28Fredrik Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 bilen tar sakte men sikkert form, litt og litt om gangen sist helg hadde jeg hyggelig besøk av den lokale salmakeren, og han hadde med seg noen meter med litt svart recaro stoff. her kommer resultatet etter jeg hadde fått montert takluke og her har jeg såvidt begynt med isolering av gulv og torpedovegg, men så gikk "rulla" jeg brukte i stykker, så da blei det vanskeligere å rulle det pent på plass, så fortsetter når jeg har fått tak i ny men syns det blir meeget! fikk også frem fargen litt bedre med speilrefleks-kamera
tommyheimberg Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Steike detta blir niice! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 det taktrekket der må vi få litt mer info om? har det blitt sydd/laga på noe vis? eller bare limt på og skjært til ?
E28Fredrik Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 Takk for det karer! det taktrekket der må vi få litt mer info om? har det blitt sydd/laga på noe vis? eller bare limt på og skjært til ? Det er sydd som kopi av det gamle, bare leverte det gamle til han dagen før, også kom han med det ferdig sydd og limt på bilen som det er gjort orginalt
E28Fredrik Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2013 La merke til på bildene nå at de sømmene etter opphenget bak ikke syntes så veldig, så nesten ut som de ikke var der Men her er de på ett bilde med litt mer blits
Morty999 Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 mye kostet det da? og lyst å høre om han kan lage fler? send info på pm om du vil
volvobrage Skrevet Oktober 18, 2013 Skrevet Oktober 18, 2013 Nydeleg! Er det metallic farge du har?:)Kan du isåfall ta litt nærbilder der du får fram metallic effekten?
E28Fredrik Skrevet Oktober 19, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2013 mye kostet det da? og lyst å høre om han kan lage fler? send info på pm om du vil det blir mellom meg og Egil hehe.. kan sikkert høre om han kan lage fler, men malen er kastet og han har ikke notert seg noen mål, så da må nok noen donere bort ett taktrekk hehe Nydeleg! Er det metallic farge du har?:)Kan du isåfall ta litt nærbilder der du får fram metallic effekten? takk for det! metallic ja kan sikkert se hva jeg kan få til av det en dag
norbakken Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Herlighet så vakkert dette blir! Speilrefleksbildene med bakskjerm og felger :
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå