Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut til å være elektrolyse, skal sikkert fornikle eller belegge noe metall :)

Ser ut til å være noe du har mekka til selv, kanskje fortelle litt om det?

Du har helt rett! :) skal forklare litt når jeg begynner å få teken på det :) første prøve ble ikke helt optimal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gull.

Har alltids endel småting og skruer jeg vil belegge selv, og er ikke alltid jeg gidder å sende til vestby galvaniske, så hadde vært kjekt med noe en kunne stelt istand til hjemme!

Ja det var akkurat det jeg også ikke gadd :P hehe.. kjedelig å sende avgårde ett helt parti med skruer, også er det een skrue som er glemt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen tar sakte men sikkert form, litt og litt om gangen :) sist helg hadde jeg hyggelig besøk av den lokale salmakeren, og han hadde med seg noen meter med litt svart recaro stoff. her kommer resultatet etter jeg hadde fått montert takluke :)

 

IMG_2109_zps11e3e795.jpg

 

IMG_2110_zps55757f01.jpg

 

IMG_2114_zps845bf5e4.jpg

 

IMG_2122_zps2763e28a.jpg

 

 

 

 

 

 

og her har jeg såvidt begynt med isolering av gulv og torpedovegg, men så gikk "rulla" jeg brukte i stykker, så da blei det vanskeligere å rulle det pent på plass, så fortsetter når jeg har fått tak i ny :P men syns det blir meeget! :)

 

IMG_2121_zpse0033f04.jpg

 

IMG_2123_zpsdfae30f1.jpg

 

 

 

fikk også frem fargen litt bedre med speilrefleks-kamera :)

 

IMG_2124_zpsfe848e28.jpg

 

IMG_2125_zps0e4e69af.jpg

 

IMG_2127_zps0b746000.jpg

 

IMG_2135_zps09cd6cb0.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det karer! ;)

det taktrekket der må vi få litt mer info om? :D

 

har det blitt sydd/laga på noe vis? eller bare limt på og skjært til ?

Det er sydd som kopi av det gamle, bare leverte det gamle til han dagen før, også kom han med det ferdig sydd og limt på bilen som det er gjort orginalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye kostet det da? og lyst å høre om han kan lage fler? :D

 

send info på pm om du vil :)

 

det blir mellom meg og Egil ;) hehe.. kan sikkert høre om han kan lage fler, men malen er kastet og han har ikke notert seg noen mål, så da må nok noen donere bort ett taktrekk :P hehe

 

 

 

Nydeleg! :D

Er det metallic farge du har?:)Kan du isåfall ta litt nærbilder der du får fram metallic effekten?

 

takk for det! ;) metallic ja :) kan sikkert se hva jeg kan få til av det en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...