Gå til innhold

bmw e39 523i bruksbil. Foliere taket svart?

marjoh
 Share

Foliere taket svart?  

25 stemmer

1. 1. Foliere taket svart?

• ja.
      9
    • nei.
      14
    • ja, i annen farge.
      2

Anbefalte innlegg

Drit fet e39 du har, er den ikke senket? :P

Stilig E60 Rieger og! :)

takker :D joda den er senket, men ikke så mye bak. 30-40 eller 20-30 tror jeg? står ikke hvor mye det er i vognkortet, bare hvilken type det er. For lat til å ha sjekket det opp enda :lol:

hehe, e60'in er fars stolthet :wink: kan jo nevne at den er til salgs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

bilen trenger en 4hjulkontroll nå, hjula er ganske slitte helt på kantene.. noen som vet hvordan reglene på dekk er? det er jo mye dekk igjen midt på osv, men bare 3 cm på siden som det er 1milimeter igjen på. vil dette bli godkjent av eventuelt kontroll, eller må jeg faktisk kjøpe nye dekk? greit å ikke brukke russebudsjettet på dekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel noe sånnt ja, det som er iriterende er at dekkene er heelt fine.. bare 3cm utpå kanten er de skeivslitte.. det er jo sporene i midta som er viktig, og der er det mange mm igjen, også på andre siden av dekket forsåvidt.

edit: 1.6mm sommer og 3mm vinter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da har lønninga kommet inn igjen, skal få fiksa noe småting. Noen som vet hva som er bra for å reparere et hull i skinnrattet og generell litt slitasje? Det finns vel sånn skinnmaling eller noe, er det noe dere anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Først og fremst en veldig fin bil, og sorry at jeg vekker en gammeltråd som kanskje var død, men den var forholdsvis rimelig treffende for mitt vedkommende :)

Jeg skal ha gjort noen småting med bilen jeg nylig kjøpte, (samme bare grønn) deriblant lakke listene på dørene og skifte, eller kanskje foliere listene rundt vinduene da jeg også har chrome nå..

Hvordan går jeg frem for å lakke listene på dørene og fangerene med tanke på chromelistene?

Og dette rundt vinduene, hvordan få det svart på en best mulig måte uten å vrenge lommebok, sparebøsse og alt annet?

Hadde satt stor pris på om noen gidder å hjelpe meg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...