Hefner Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Kjenner jeg er sugen på og få lagt om til sommerhjul gitt, mest fordi jeg har punga på det ene dekket og gidder ikke stresse med og kjøpe nye vinterdekk nu. Men er vel alt for tidelig enda vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 jeg la om for 2 mnder siden, men spørs vell helt hvor du bor om et er for tidlig ser du vell på hvor stabilt været i området du bor i er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Bare veier nå så ser ikke problemet med å legge om så lenge du ikke skal opp i fjellet, langt inn i landet osv. Til og med bare veier i Elverum nå. Skal skifte selv neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Tulletråd matriale dette vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg