stigln Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Kan jeg reklamere på dette da..?Bilen er gått 121000km. Importert også.
trojamoss Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Vinninga med og kjøre diesel går fort opp i spinninga når en dyse koster 10 lapper.Nå har GSbildeler injektor til 3600 som alternativ vare og det er jo ikke så galt. stigln: jeg blir vel kanskje mere usikker på reklamasjon når det er import bil, ellers måtte vel dette gå som reklamasjon, denne skal vel kunne holde lenger enn dette, er jo 5 år reklamasjonsrett i Norge.
stigln Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 kan jo seff høre ang reklamasjon når jeg skal hente bilen....skader ikke å prøve
Otis Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Om bilen er importert av et annet firma så kan du reklamere til dem. Det finnes også biler som er importert av Bavaria selv, og de har vanlig reklamasjon som "vanlig" norsksolgte biler.
stigln Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Skrevet Mars 30, 2011 Om bilen er importert av et annet firma så kan du reklamere til dem.Det finnes også biler som er importert av Bavaria selv, og de har vanlig reklamasjon som "vanlig" norsksolgte biler. egenimport!
Otis Skrevet Mars 30, 2011 Skrevet Mars 30, 2011 Ja, da er det ikke noe å hente. Men jeg mener at noen her inne skrev at det var noen som hadde fått fikset noe på reklamasjon på en egenimport bil.
stigln Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Ja, da er det ikke noe å hente.Men jeg mener at noen her inne skrev at det var noen som hadde fått fikset noe på reklamasjon på en egenimport bil. Skader ikke å høre med de.
///M85 Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 høres ut som det er en helt vanlig feil med disse bila, kjenner mange som akkurat har begynt å få det problemet eller som har hatt.
stigln Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 høres ut som det er en helt vanlig feil med disse bila, kjenner mange som akkurat har begynt å få det problemet eller som har hatt. Ok. Min begynte helt plutselig...ingen forvarsel om at noe var galt. Da er de heldig da som kan kjøre bilen sin til verksted i stedet for tauebil som jeg måtte ha!
Ron Jeremy Skrevet Mars 31, 2011 Skrevet Mars 31, 2011 Da vet jeg problemet med bilen. Var en dyse som hadde laget alt rotet.Så nå venter de på ny dyse,kr 5000,+ca 2,5t arb+diagnosen de tok så havner jeg på ca 10000spenn.Det kan jeg leve med! Glemte å spørre om det var noe spessielt som hadde gjort det For å være helt ærlig så trodde jeg faktisk hele motoren var gått til helvete sånn som den hørtes ut! Så alt i alt så er jeg ganske fornøyd med utfallet Hatt problemer med dysene selv, dette var på en E39 530Dat, km stand 180tKm. Spørs jo på tilstanden til disse, men i mitt tilfelle ble samtlige sendt til Arendal, som fikset de opp, slik at det samme ikke skjer med en av de andre. I mitt tilfelle var det også bare en dyse som gjorde moroa. Kostet halvparten av hva du snakker om her, kanskje noe å vurdere? Bare et tips.
stigln Skrevet Mars 31, 2011 Forfatter Skrevet Mars 31, 2011 Da vet jeg problemet med bilen. Var en dyse som hadde laget alt rotet.Så nå venter de på ny dyse,kr 5000,+ca 2,5t arb+diagnosen de tok så havner jeg på ca 10000spenn.Det kan jeg leve med! Glemte å spørre om det var noe spessielt som hadde gjort det For å være helt ærlig så trodde jeg faktisk hele motoren var gått til helvete sånn som den hørtes ut! Så alt i alt så er jeg ganske fornøyd med utfallet Hatt problemer med dysene selv, dette var på en E39 530Dat, km stand 180tKm. Spørs jo på tilstanden til disse, men i mitt tilfelle ble samtlige sendt til Arendal, som fikset de opp, slik at det samme ikke skjer med en av de andre. I mitt tilfelle var det også bare en dyse som gjorde moroa. Kostet halvparten av hva du snakker om her, kanskje noe å vurdere? Bare et tips. Takk for tips:) Skal nevne det for de og høre hva de sier til det.
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Vinninga med og kjøre diesel går fort opp i spinninga når en dyse koster 10 lapper. Og dysene har vel vært en svakhet på enkelte BMW dieselmotorer. Får smått en påminnelse om hvorfor jeg sverger til bensin Går du for nyere BMW bensiner med downsizing får du også med dyser og turbo. Mener å ha lest om enkelte poster der dysene på en bensiner har sviktet. Siden de nyere bensinerne også er levert med direkte innsprøytning er ikke de dysene så veldig mye billigere enn dieselutgaven. Ser i bunn og grunn ut til at det beste er å holde seg til "gammel mainnskit"...
Forbiss Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Er jo ekstremt stor forskjell på drivstofftrykk på bensin og diesel så vil tru at diesel er ein del mer utsatt enn bensin. Nye cr diesel motorer har jo "flere" tusen bars trykk.
stigln Skrevet April 1, 2011 Forfatter Skrevet April 1, 2011 Er jo ekstremt stor forskjell på drivstofftrykk på bensin og diesel så vil tru at diesel er ein del mer utsatt enn bensin. Nye cr diesel motorer har jo "flere" tusen bars trykk. ca 2000bar mener jeg
Forbiss Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Usikker på trykk på BMW cr diesel men jobber nesten daglig med motorer som har trykk på 2000 bar og mer ved full belastning. Så det stemmer sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå