jakobm5 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Noen bilder bare.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 og 1 iphone redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 drømmebil jakob! Klar 10-poenger:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Rimelig dårlig bilde? Menneh, ser jo bra ut, mangler kanskje noen breie felger:) 6'er.. Legger inn nye av min som jeg tok i dag.. Og JO alle rutene er tona, men dørene har doble ruter så det blir bare sånn..Er lik film på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 9/10 til JacobM5. Tilnærmet perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 8 til mbruer : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 7 til espulus Veldig pen bil men speila trekker veldig ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 9/10 til Testpiloten, blitt meget bra bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Gir en 10èr på anders87 sin med BBS hjula.. Ser meget bra ut =) Får prøve med min også da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Gir en 10er jeg også til "bredesen"s E30 M3. Har gjort de "riktige" modsa på en bil som denne. At den ser superstrøken ut, trekker heller ikke særlig ned. Sist men ikke minst BBSene setter kronen på verket Så prøver jeg med min da, en Z4 2.2 ESS Kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 fantastisk bil gir 10! Også er det bilde av min, bilen er ikke ferdig enda. Skal bli gromere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 gir 7 for en fin 3 serie på rett vei til og sikkert bli finnere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet August 22, 2011 Share Skrevet August 22, 2011 6 pen bil men noe som mangler:\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 Du får en sterk 8'er CheChen: Ikke helt fan av gullfarge, men på en annen side skiller man seg jo litt ut Heller ikke så happy med sort/krom-felger Pluss for CSL-front, og stort pluss at du ikke slenger på m3-riller når du ikke har m-motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 10, perfekt, ka meir kan gjøres på den bilen egentlig? haha Lov å spørre ka det blå inni lykta er? Min men uten sotfilm og M5 speil, begge bestilt og kommer på innen vinterferien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå