RS-Heggem Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 "Så forumet ikke hadde en tråd som denne, så tenkte den trang det. Regler: Legg inn bilde av din bil. Du må gi karakter til innlegget over. Ikke noe frekke kommentarer." Så derfor; hvem bryr seg om hva Fredrik98 sier da, når han ikke legger ut et bilde av bilen sin selv. Alle vet hvem Fredrik er for slags tulling, så bare legg inn bilde av bilen din selv, og gi en karakter til siste bildet. Selv synes jeg en sliten E36 med maltraktert bakaksling, eller en høy E61 ikke er mye å heve øyebrynet for.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Godt å ha fått på H&r fjørene på min E61 så jeg slipper å havne i den sistnevnte kategorien iallfall:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Du har en x-drive pingvin, bilen din skal ikke være for lav! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Enig i den:-) men var da faen så høy når den var helt original..mener selv jeg har inngått ett kuramt kompromiss slik den er nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jeg er originalpolizei og jeg er stolt av det Om det gjør meg til tulling i deres øyne sier jo sitt om nivået i tråden her Likevel så vil jeg beklage om noen følte seg støtt av mine uttalelser tidligere i tråden Men jeg kan godt legge ut bilde av min ORIGINALE E34, selv om jeg ikke forventer å få noen særlig karakter. Så kan vi få konstatert en gang for alle hvor lista ligger her mht originalbiler vs styla biler 520I er ikke noe å skrive hjem om ytelsesmessig så derfor kler bilen originalt oppsett, synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Soleklar tier fra meg, Fredrik90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norbech Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Gir en sterk 8 til Fredrik, liker gjerne å få på noen fine felger og litt senk selv om biler skal holdes mest mulig orginal som du liker. Her er da min 2001 E39 525D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Mange takk Det hadde jeg ikke trodd, ser visst ut som jeg har tatt feil av tråden Beklager det Back to topic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Dæven, det var en flott E39! Burde vært 530i eller noe i den duren.men hvem bryr seg når den er så flott som det der!! Beklager Ot, kunne ikke kontrollere meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 9/10 til Norbech sin E39! Flott bil, men noen spacere i riktig tykkelse hadde nok gjort seg for å fått felgene litt lengre ute i buene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorseth90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Jørgen Lie får 10+ fra meg! Utrulig rå og gjennomført E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 9 fra meg. Nydelig 3er med fine felger! Her er min 99 M5. Vet den er høy og venter på justerbart i posten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 M5'en får 9 av meg Fine felger og nydelig farge. Når Coilovers er montert er den en 10'er Min e61 525d familiebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 M5'en får 9 av meg Fine felger og nydelig farge. Når Coilovers er montert er den en 10'er Min e61 525d familiebil [ Bilde ] [ Bilde ] 9'er av meg, for utenom soting av frontlykter var den der helt perfekt! Min : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Denne er så bra som en E36 sedan kan bli, så får 10 av meg! Mye uenighet om den fargen, men jeg digger den, spesiellt og kult Her er min 320/328CI E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå