fizn Skrevet April 1, 2011 Forfatter Share Skrevet April 1, 2011 SofaKingFresh, utrolig strøken E92. Gir deg rett å slett en 10er for den, hadde havnet på 9 om ikke bildene var så perfekte! Ser ut som tråden blir godt likt her på forumet, og det liker jeg. Her er Rally bilen min som jeg "øvelseskjører" med på et steinbrudd, skal snart på søppelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TDV Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Er desverre ingen IX 11 på den IXen der! Den var pen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddM/// Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 10 til deg Fizn! Perfekt!! Sleden min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 8/10 til deg OddM/// Pen bil, men mangler litt for at den skal være perfekt i mine øyne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 9 til deg matss. Super bil, men mangler oransje blinkers, samt andre felger, da hadde den vært perfekt i mine øyna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Mange fine biler her , er ikke fan av E34 men en 5 poenger . Denne gamle firhjulstrekkeren da ? Denne brukes bare om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Pen bil, skulle sett mer av den, får 7 av meg Den har sorte bliklys foran nå, Startec og 17" mangeeikede felger kommer på nå til sommersesongen da den blir hentet fra lagring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 8 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Clerion får 9 for orginal og ikke skamsenka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Får gi en karakter jeg til stianly, da Z1 ikke er så glad i dette. Gir deg en 8 for flott bil med potensiale, m-plastikk, så blir den bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Kriterier for å skrive i denne tråden burde være at man i det minste kommer med en grunn til karakteren man gir til bilen over, konstruktiv kritikk er ikke å forakte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 7 .trenger felger om M-fangere min 2008 320d ombygd til M3 8,5! (10 om det hadde vært med ///M under panseret også ) denne fortjener flere stemmer. Det beste som er lagt ut hittil, etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Tøff bil men matt lakk..8 + Sorry er ikke så rask som ungdommen til og gi poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 E30 M3 kan aldri bli feil, kunne hatt feitere hjul ettersom det tross alt er en M3! karakter 8 fra meg! Greide ikke bestemme meg for ett bilde, så det ble fire... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Den E30n der falt faktisk i smak! 9,5 fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå