Jan Tore Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Har allerede posta min bil. Tenkte bare jeg skulle kommentere. Nå tenkte jeg selvfølgelig utseendemessig, og forstår at du ikke vil ha 4-rørs på en diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenO Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 9 av 10 til kny Har desverre kun dette et år gammle bilde tatt med mobil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 8/10 til SteffenO Her er min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArildSN Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 9,8 til hamansen! Min M3 3.2 Individual Cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 ArildSN får en 8 av meg, er ikke fan av cab men din var strøken og så m3 min 325:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 8 av meg til skrokkis sin E30 325! Litt trekk for hel-sorte nyrer og Compomotive-felger, ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 10 på vedlikehold og 7 på utseende da jeg er litt for gira på senk og større hjul osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen02E30 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Den var feit! 9,9 poeng til Gaasen Her lekebilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Det står m3 på sidenskjermene, var sånn da Jeg kjøpte den. Fargeforskjeld på frontfangeren, Men skal hellakkere bilen til sommeren.. Det er sommerfelger du ser. Bbs rx 17" Husk å kjøp nye framskjermer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superkent Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 7 .trenger felger om M-fangere min 2008 320d ombygd til M3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 9,5/10 til EspenHamre. Så ut til å være en veldig strøken og blank e60, med riktig motor og riktige modifikasjoner. Det eneste som trekker for min del er at den kunne vært lavere (vet at min også mangler maange cm med senk, men det kommer ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardw Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 9 til Maloi.den er ikke helt ferdig enda. mangler bakrutesenker, og resten av vinduene sotet. Den er hvertfall langt i fra ferdig nå Sorry for OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 7/10 til ///FredriK.S for ett strøøkent eksemplar av en e34:) med mer senk hadde det nærmet seg 10 etter min smak her er min: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 9,5/10 til EspenHamre.Så ut til å være en veldig strøken og blank e60, med riktig motor og riktige modifikasjoner. Det eneste som trekker for min del er at den kunne vært lavere (vet at min også mangler maange cm med senk, men det kommer ) 8/10 på grunn av lakkert bakdør venstreside, og litt mer senk, så hadde den vært perfekt den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå