Gå til innhold

Hvor pen er din bil? Skala 1-10

fizn
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 247
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nykjøpt A8 2006 4,2L TDI Quattro :) Vet dette er BMW forum men er bare overlegent imponert over Audi, har alltid hatt BMW frem til nå.. :=)

865031

865032

Litt usikker på valg av vinterfelger men har disse sommerdekkene med felger:

25629.jpg

25630.jpg

Liten sneak peak :) Tviler på at valget kommer til å bli bmw ever igjenn men.. for all del, fine biler :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kevoo får 2 av meg, fordi det er VAG.. Fatter har alltid kjørt VAG og jeg er utrolig lei de kjedelige bilene =P

Min 318is, for tiden med oransje blinklys, fordi jeg synes hvite blei for kjedelig.. Alle har jo hvite =P Og jeg synes oransje blinklys foran er lit småstilig =P

x6hktqai1gzfznedt691.jpg

z7b79w1d46hhae7luh7t.jpg

BMW M-felger 18", fabrikkmontert m-sport (ikke noe uoriginal jalla), H&R senkefjører og Bilstein sprint dempere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,5/10 til EspenHamre.

Så ut til å være en veldig strøken og blank e60, med riktig motor og riktige modifikasjoner. Det eneste som trekker for min del er at den kunne vært lavere ;)

1ih1jl.jpg

152dbeu.jpg

203829.jpg

(vet at min også mangler maange cm med senk, men det kommer ;) )

8/10 på grunn av lakkert bakdør venstreside, og litt mer senk, så hadde den vært perfekt den ;)

Til infomasjon, så er det ingen fargeforskjell. Må være lyset eller no som gjør at det ser slik ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens! Gidd å ta frem biler som ligger bakover i tråden da! Bli bare uryddig.

Myrvangen får 8 av meg. Liker gule blinklys på sort bil. Trekker litt ned pga felgene og at den er litt for høy. Skulle likt m-fangere og, men kan bli utrolig tøff bare med senk og felg! Å bort med chromen rundt vinduene! :)

Litt dårlig bilde, og den står på vinterfelger.

l8hvts333ztnqx3r7u8c.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt dårlig bilde, og den står på vinterfelger.

l8hvts333ztnqx3r7u8c.jpg

Trekk for speil, høyde, felger og manglende tåkelamper. 8 poeng :)

Med vinterhjul: (jadajada, er litt høy.. Vinterdekkene var litt større enn sommerdekkene. Praktisk med litt klaring vinterstid)

030.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...