Gå til innhold

BMW E60 Imola rød, full M5 styling. Lufter bilen for salg :)

Share

Anbefalte innlegg

2007 mod 520DA.

Byttet farge fra Carbonsvart til Imola rød. Byttet ut M-tech fangere med originale M5 fangere, eksos og satt inn luftinntak i skjermene. Lakkerte lister rundt vinduer. Svart tak. ++

Litt dårlig bildekvalitet, med tanke på fargen. (tatt med telefon) flerer bilder kommer. felgene på bilen er solgt, vurderer 20" hartge :)

d37nospe48y9p1pag6io.jpg

cdnb5sfrjhxphgigpcxj.jpg

hqs18ctkjuveavqw5tkc.jpg

Bilen før lakkering.

l6crp732kikhmhr5bxvx.jpg

b7tlae86ni9836cowpqq.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er dette folie eller lakkert?

Bilen er lakkert! vært av med alle dører, panser, bakluke +++. ikke vært ute med motor, men demontert det meste som satt fast i karosseriet og maskert slik at alt har blitt lakkert nede i motorommet. 2 dagers arbeid bare med demontering og maskering i motorrom. selve jobben tok 5 uker, og da dager med over 12 timer. pluss helger. MYE jobb :) men fornøyd med resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kim: det skal ligge en tråd ute med bilder av den hvite jeg hadde :) har lagt ut før hvertfall. Så ser vel den om dere klikker inn på profil min..

Ja bilen blei seende litt rosa ut med mobilkamera :P men har ikke noe andre bilder av den med ordentlig kamera og sommerhjul.. kanskje jeg får inn noen bilder med vinterhjul her etterpå.. ellers må jeg vente til det blir noe nye sommerhjul :)

Baklampene er kanskje litt mørke, sett litt på det selv. Men syns det også er ganske fint egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...