baekken Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 2007 mod 520DA. Byttet farge fra Carbonsvart til Imola rød. Byttet ut M-tech fangere med originale M5 fangere, eksos og satt inn luftinntak i skjermene. Lakkerte lister rundt vinduer. Svart tak. ++ Litt dårlig bildekvalitet, med tanke på fargen. (tatt med telefon) flerer bilder kommer. felgene på bilen er solgt, vurderer 20" hartge Bilen før lakkering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Hørtes billig ut Men steike for et resultat , gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Hørtes billig ut Men steike for et resultat , gratulerer Ikke billig nei men har gjort jobben selv så har spart arb. penger hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 er dette folie eller lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Ikke så veldig ofte eg er inne og kommenterer på tråder, men her må eg bare; NYDELIG! All ære for arbeid som er lagt ned og resultat som er oppnådd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 er dette folie eller lakkert? Bilen er lakkert! vært av med alle dører, panser, bakluke +++. ikke vært ute med motor, men demontert det meste som satt fast i karosseriet og maskert slik at alt har blitt lakkert nede i motorommet. 2 dagers arbeid bare med demontering og maskering i motorrom. selve jobben tok 5 uker, og da dager med over 12 timer. pluss helger. MYE jobb men fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Åssen felger er det på den røde bilen? Ble tøft resultat, selv jeg personlig ikke liker røde biler så var denne et pent eksemplar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Åssen felger er det på den røde bilen?Ble tøft resultat, selv jeg personlig ikke liker røde biler så var denne et pent eksemplar. De er kjøpt på GS-bildeler. Husker ikke hva de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Holy crap, me liky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mik_325i Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Like nice døgnet rundt Thomas Men klin på med bilder av gamlebilen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Tøff bil! Du får finne fram kameraet og ta fler bilder, fargen kom ikke så bra ut med mobilkameraet, imola rød er en knallfin farge! Skal du ha M5 speil på den også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Meget flott bil du har der, men du må få på orginale LCI lykter bak eller de orginale igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Kim: det skal ligge en tråd ute med bilder av den hvite jeg hadde har lagt ut før hvertfall. Så ser vel den om dere klikker inn på profil min.. Ja bilen blei seende litt rosa ut med mobilkamera men har ikke noe andre bilder av den med ordentlig kamera og sommerhjul.. kanskje jeg får inn noen bilder med vinterhjul her etterpå.. ellers må jeg vente til det blir noe nye sommerhjul Baklampene er kanskje litt mørke, sett litt på det selv. Men syns det også er ganske fint egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2011 Rask photoshoot mens bilen var nyvaska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Kjedelig at ikke flere vanlige E60er kommer i slike spreke farger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå