wicky124 Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fin og gjennomført. Synd og en skam at ikke ytelsene står i stil med utseende..... synd og en skam? synes bilen var fet, og man trenger virkelig ikke 500hk i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Ja, hvor blir det av de bildene da Bækken?? Må få vaska bil først for er så møkkete, men har ikke rekki det i helga jobb og fyll hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Synd og en skam at ikke ytelsene står i stil med utseende..... +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fin og gjennomført. Synd og en skam at ikke ytelsene står i stil med utseende..... synd og en skam? synes bilen var fet, og man trenger virkelig ikke 500hk i norge... Enig! Så bilen i Brandbu her nå i helga med Hartge-felgene, ååh ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Da har jeg fått vaska bil og tatt noen kjappe bilder med Hartge hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Herreguuuuud å strøken!! 12 av 10 poeng Tro kopi av den røde hartge m5'en som lå til salgs for noen måneder siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 denne var jo strøken! Grattis med rå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Herreguuuuud å strøken!! 12 av 10 poeng Tro kopi av den røde hartge m5'en som lå til salgs for noen måneder siden Kan vel innrømme at jeg henta hele ideen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Helt vanvittig pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hehe, det hadde jeg og gjort hvis jeg skulle rigga en E60 Hva er forresten forskjellen på en m-tech og m5 frontfanger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Denne var vannvittig rå, sikler jo neste her. *innspirasjon til min neste bil =)* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Hehe, det hadde jeg og gjort hvis jeg skulle rigga en E60 Hva er forresten forskjellen på en m-tech og m5 frontfanger??? M5 fangeren har ikkje tåkelykter originalt, og er litt annerledes i formen. Mtech fangeren har tåkelykter. Søk på google e60 mtech, og e60 m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Hehe, det hadde jeg og gjort hvis jeg skulle rigga en E60 Hva er forresten forskjellen på en m-tech og m5 frontfanger??? M5 fangeren har ikkje tåkelykter originalt, og er litt annerledes i formen. Mtech fangeren har tåkelykter. Søk på google e60 mtech, og e60 m5 Stemmer jeg liker tåkelys veldig godt så derfor måtte det modifiseres litt for å få inn det i denne fangeren her ser faktisk ganske stor forskjell på en m-tech fanger og en m5 fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Var ikke disse tåkelysinnsatsene ferdige fra GS bildeler..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Innsatsene var ferdige og passer rett inn, men har limt inn tåkelysa i innsatsen og deretter skrudd hele innsatsen i fangeren med gjennomgående skruer. Var ikke så lett å få satt de inn ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå