Martin-D Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Kikket litt på finn og kom brått over denne perlen, lagt ut i dag for bare noen minutter siden. Helt utrolig hva de får til, også godkjent i vognkort og alt selvfølgelig! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27720635 Jeg er imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Ja takk men hvorfor bygde de ikke denne bilen med 3 dørs karosseri, det er jo finere enn 5 dørs syntes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Rart og litt synd de ikke gjorde det med en 3-dørs eller coupè utgave,hadde blitt enda grommere. Men feit 1'er da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Rart og litt synd de ikke gjorde det med en 3-dørs eller coupè utgave,hadde blitt enda grommere.Men feit 1'er da. Edita akuratt dette i det du posta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Store hjerner tenker likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Knallkonsept! Men for all del, dette burde da være en coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Lurer på hvor mye de hadde tatt for å bygge M5 av E28'en min jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Knallkonsept, helt enig! Dette er sånn BMW burde ha bygd den! Blir nok en herlig bil, også godkjent og alt! Kunne nok valgt 2 dørs dog ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Fet bil, men burde vært en coupe i en kulere farge, rød, hvit eller blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Sykt fet! Men burde vært i Alpine hvit eller Le Mans blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Fet bil, men burde vært en coupe i en kulere farge, rød, hvit eller blå. Synes det er enda kulere det faktummet at de ikke har bygd en coupe jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 kult med 5 dørs ja, men de kunne vel ha invistert i en hvor man ikke trenger å slite ut armene når man skal ha ned vinduene bak? godt over 700.000 og manuelle vinduer bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Haha, det er ganske fantastisk ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 RÅTT:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Syns det er tøft at de lagde den i 5 dørs med ganske standar farge. Får opp ulv i fåreklær faktoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå