thorbis Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 digg bil. er det ikke adrian som eier denna da tru? den funker meget bra på bane hvertfall, hvis det er samme bil jeg kjørte sammen med på ss treff i fjor høst. skikkelig sleeper helt til man gasser litt hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_boy Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Tøff bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Knalltøft bygg! Utrolig imponert over hva SS får til av bygg og ikke minst godkjenninger!! Rimelig sikker på at de færreste her inne hadde brydd seg om sveivevinduer med denne mellom hendene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Jeg bare håper at denne dukker opp på treff i løpet av sommeren, jeg. Hadde vært ekstra morsomt å se (og høre) den på bane. Den var på rudskogen i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Dårlig, men still... Lite glimt av lyden på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Det er manhart-racing i tyskland som har bygd denne bilen, ikke ss... Så annonsen på finn og ser at dem skriver det er de som har bygd den, men etter de fikk den fra adrian er det felger, baklykter og en racing-stripe som er "bygget" demmes... Ligger masse bilder av bilen til Adrian på manhart racing sin facebook side. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 2331803050 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Noe lignende er gjort tideliggere, men da med M5 maskin: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engen90 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Det er manhart-racing i tyskland som har bygd denne bilen, ikke ss...Så annonsen på finn og ser at dem skriver det er de som har bygd den, men etter de fikk den fra adrian er det felger, baklykter og en racing-stripe som er "bygget" demmes... Ligger masse bilder av bilen til Adrian på manhart racing sin facebook side. http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 2331803050 Girkula er vist bytta også Syns synd på ss om de må "stjele" andres arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 SS har da ikke påstått at det er de som bygde bilen? At de selger særdeles spesielle BMW'er og pårsjer vet jo alle,så å klandre dem for noe er vel litt strengt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 SS har da ikke påstått at det er de som bygde bilen?At de selger særdeles spesielle BMW'er og pårsjer vet jo alle,så å klandre dem for noe er vel litt strengt. Tja eg veit ikke hvordan du tolker denne setningen: "Vi har bygd verdens første 1M, det også før BMW sin 1M er leveringsklar..." Men for all del de er dyktige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 SS har da ikke påstått at det er de som bygde bilen?At de selger særdeles spesielle BMW'er og pårsjer vet jo alle,så å klandre dem for noe er vel litt strengt. Tja eg veit ikke hvordan du tolker denne setningen: "Vi har bygd verdens første 1M, det også før BMW sin 1M er leveringsklar..." Men for all del de er dyktige folk. Hehe,uffda. Husket ikke det utsagnet der jeg.. Da er det jo en annen sak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Skjønner ikke åssen de får godkjent alt jeg:) Dette er jo opprinnelig en 116, etter hva jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Akmadden Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Syke syke folk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Den er vel TÜV-godkjent i Tyskland ferdig bygget om,så da var vel ikke jobben med å få den på Norske skilt stort verre enn å betale det hvite ut av øyet i avgifter til satan,jeg mener staten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Skjønner ikke åssen de får godkjent alt jeg:) Dette er jo opprinnelig en 116, etter hva jeg har hørt Dette stiller jeg også spørsmålstegn til.. SS har jo ale sine bygg godkjent ombygde. Mulig det er "enklere" med nyere biler osv. Men synes det er litt rart.. Finnes liksom ingen grenser for hva de har fått godkjent. Er det så enkelt som å kjøre til Tüv i Tyskland, få papirer på godkjent ombygging, for så å dra hjem til Norge og hente skilt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå