Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Neida, bare vær tålmodig, og ikke dra hardt til så trenger du ikke det! ;) er ikke så vanskelig når du får prøvd deg litt:)

Jepps, får satse på at det går bra :D

Liker stilen jokke! Har samme felgene selv! Men de er til salgs... har fått tak i skrudde rs'er ;) og da skal bilen min helt til bunns. er deilig og kjøre lav bil, spør du meg. :beer:

Takk takk Lorentz! :) Vurderte lenge å kjøpe hjulene dine, men syns ET var for høyt :P Blir nok bra med RS'ene (ekte da?) :D Lav bil anyday her også :mrgreen:

Eg har valse , så du kan komme hernol du vil:D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Det er jo supert! :D Hvor bor du? Evt. ta det på PM, kan hente den i neste uke eller noe? :D

  • Svar 499
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hehe! Et'en er jo beregna til e36. Synes de bygger helt greit ut, men hadde vert tøffere med et20 F.eks!

RS'ene er ekte varer ja :-) 17x8.5 og 17x10 :D

Rått! 8)

Skrevet

Jeg syntes at valsing ødelegger hele bilen.. Den blir iallefall aldri orginal igjen, med mindre du bytter hjulbuene.

Tror det er fåtallet som ikke får problemer med lakken i etterkant..

Jeg valset min E36 for å få plass til 10*18ET25... Som var totalt boss å kjøre med! Den desidert beste komboen av senk og look på E36 i mine øyne er 70/40mm(selv om det egentlig skulle vært litt lavere foran) og 8,5 og 10*17 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak. (ev 215/40-17 og 245/35-17)

Det er jo gøy å kjøre bilen også.. selv om det ikke ser like kult ut.. :D

Skrevet

tror vannpumpa er såpass svak at den ryker når man demonterer den, min så ganske lik ut når jeg byttet den ut, kjør på med en av alu, så blir det bra ;)

Skrevet
Jeg syntes at valsing ødelegger hele bilen.. Den blir iallefall aldri orginal igjen, med mindre du bytter hjulbuene.

Tror det er fåtallet som ikke får problemer med lakken i etterkant..

Jeg valset min E36 for å få plass til 10*18ET25... Som var totalt boss å kjøre med! Den desidert beste komboen av senk og look på E36 i mine øyne er 70/40mm(selv om det egentlig skulle vært litt lavere foran) og 8,5 og 10*17 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak. (ev 215/40-17 og 245/35-17)

Det er jo gøy å kjøre bilen også.. selv om det ikke ser like kult ut.. :D

Er enig med deg der, men nå er ikke det snakk om at jeg skal voldta hjulbuene med valse heller, skal kun valse minimalt, kjørte bilen igår, da var det ikke antydning til subbing, men vil ha baken litt lengre ned, og da må jeg valse litt, og brette inn kanten i hjulbuen. Tviler på det blir noe synlig :)

Strøkent : )

Tusen takk for det :)

tror vannpumpa er såpass svak at den ryker når man demonterer den, min så ganske lik ut når jeg byttet den ut, kjør på med en av alu, så blir det bra ;)

Ja fy f.. den vannpumpen var bra gåen da :P Men har byttet den ut med M52B25 vannpumpe, og av alu seff 8)

Skrevet

Tror det kan være lurt å varme lakken litt mens du valser, den skal visstnok ikke sprekke like fort da..

Får håpe du ikke har noen gamle reperasjoner el.l da.. Det kommer fort tilsyne når du valser :?

(det hadde jeg på min bil... :roll: )

  • 1 month later...
Skrevet

Da var denne solgt, og ny bil handlet ;) Kommer tråd 8)

Litt trist igrunn, men når jeg tar en titt i garasjen for å se hva som står der så begynner bare å glise igjen.. :D

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...