Jokkke Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Neida, bare vær tålmodig, og ikke dra hardt til så trenger du ikke det! er ikke så vanskelig når du får prøvd deg litt:) Jepps, får satse på at det går bra Liker stilen jokke! Har samme felgene selv! Men de er til salgs... har fått tak i skrudde rs'er og da skal bilen min helt til bunns. er deilig og kjøre lav bil, spør du meg. Takk takk Lorentz! Vurderte lenge å kjøpe hjulene dine, men syns ET var for høyt Blir nok bra med RS'ene (ekte da?) Lav bil anyday her også Eg har valse , så du kan komme hernol du vil:DSent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Det er jo supert! Hvor bor du? Evt. ta det på PM, kan hente den i neste uke eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lorentzose Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Hehe! Et'en er jo beregna til e36. Synes de bygger helt greit ut, men hadde vert tøffere med et20 F.eks! RS'ene er ekte varer ja 17x8.5 og 17x10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2012 Hehe! Et'en er jo beregna til e36. Synes de bygger helt greit ut, men hadde vert tøffere med et20 F.eks!RS'ene er ekte varer ja 17x8.5 og 17x10 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Jeg syntes at valsing ødelegger hele bilen.. Den blir iallefall aldri orginal igjen, med mindre du bytter hjulbuene. Tror det er fåtallet som ikke får problemer med lakken i etterkant.. Jeg valset min E36 for å få plass til 10*18ET25... Som var totalt boss å kjøre med! Den desidert beste komboen av senk og look på E36 i mine øyne er 70/40mm(selv om det egentlig skulle vært litt lavere foran) og 8,5 og 10*17 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak. (ev 215/40-17 og 245/35-17) Det er jo gøy å kjøre bilen også.. selv om det ikke ser like kult ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddeinarr Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Strøkent : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Flott vannpumpe Joakim! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 tror vannpumpa er såpass svak at den ryker når man demonterer den, min så ganske lik ut når jeg byttet den ut, kjør på med en av alu, så blir det bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg syntes at valsing ødelegger hele bilen.. Den blir iallefall aldri orginal igjen, med mindre du bytter hjulbuene.Tror det er fåtallet som ikke får problemer med lakken i etterkant.. Jeg valset min E36 for å få plass til 10*18ET25... Som var totalt boss å kjøre med! Den desidert beste komboen av senk og look på E36 i mine øyne er 70/40mm(selv om det egentlig skulle vært litt lavere foran) og 8,5 og 10*17 med 235/40-17 foran og 245/40-17 bak. (ev 215/40-17 og 245/35-17) Det er jo gøy å kjøre bilen også.. selv om det ikke ser like kult ut.. Er enig med deg der, men nå er ikke det snakk om at jeg skal voldta hjulbuene med valse heller, skal kun valse minimalt, kjørte bilen igår, da var det ikke antydning til subbing, men vil ha baken litt lengre ned, og da må jeg valse litt, og brette inn kanten i hjulbuen. Tviler på det blir noe synlig Strøkent : ) Tusen takk for det tror vannpumpa er såpass svak at den ryker når man demonterer den, min så ganske lik ut når jeg byttet den ut, kjør på med en av alu, så blir det bra Ja fy f.. den vannpumpen var bra gåen da Men har byttet den ut med M52B25 vannpumpe, og av alu seff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Den er stål. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Tror det kan være lurt å varme lakken litt mens du valser, den skal visstnok ikke sprekke like fort da.. Får håpe du ikke har noen gamle reperasjoner el.l da.. Det kommer fort tilsyne når du valser (det hadde jeg på min bil... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Jeg også må valse, tenkte bare å knekke kanten innvendig, kjøpte du valse eller låner du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 25, 2012 Forfatter Share Skrevet August 25, 2012 Da var denne solgt, og ny bil handlet Kommer tråd Litt trist igrunn, men når jeg tar en titt i garasjen for å se hva som står der så begynner bare å glise igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 25, 2012 Share Skrevet August 25, 2012 åh? nå er jeg spent! denne ble da solgt fort igrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet August 26, 2012 Share Skrevet August 26, 2012 Hvor gikk bilen henne? har trua på den nye ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Fin den ble, til du solgte den! Peneste E36'en jeg har sett, men liker jo E39, også, hadde det før! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå