SweetBMW Skrevet April 2, 2011 Skrevet April 2, 2011 Hei. Sitter og leter etter E46 M3 frontfanger til min E46 coupe. Har funnet på GS bildeler men der er det bare til sedan. Så har jeg sett på schmiedmann og på parts and retards at de også har M3 frontfanger, men disse står at passer til både coupe og sedan. Er det noen som vet om noe galt med disse fangerne? Eller passer de bra? Snakka med en på GS og han sa at de mest sannsynlig passa sammen, mens en annen sa de ikke passer overens. Kan noen bekrefte eller avkrefte? =) Har reservert en M3 front til sedan hos GS nå men hvis folk sier at den ikke passer så tar jeg og avbestiller denne. Mvh Tommi.
Espen02E30 Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Usikker på passformen til GS, men kan vel ikke bli helt 100 % om den passer til coupe og sedan? Jeg ser etter bakfanger til min coupe, men kan ikke forstå at de som skal passe begge deler har god passform... Har stusset litt over at det virker som det blir produsert mye mer til sedan.
awt Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 Trenger du denne fort? Ettersom leppen min har fått et nytt liv i Oslo skal jeg bytte tilbake til M-tech-fanger, og får da en M3-fanger til overs. Fangeren som jeg skal sette på trenger litt lakk og diverse, så det skjer ikke helt enda.
bmwJon Skrevet April 3, 2011 Skrevet April 3, 2011 skal være samme fanger framme og bak på coupe og sedan. eneste i fronten som er forskjellig mener jeg, er: grill, skjermer og panser. og bak, så er selvfølgelig sideskjermer ulik og muligens bakluka? jeg har ivertfall brukt samme fanger omhverandre framme på sedan og coupe e36. passform har vært helt fin.
SweetBMW Skrevet April 3, 2011 Forfatter Skrevet April 3, 2011 E36 ja mener jeg har likt. men sedan og coupe E46 er forskjellig veit jeg. Men det er spørsmålet om HVA nøyaktig vett. Det er ikke så mange som har greie på det i butikkene så får nesten bare krysse fingra i morra og se om parts and retards fangern ser bra ut.
Stokke93 Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 Dette er hva jeg har kommet fram til under all dagrømmingen: Panser: Er ikke likt på de to modellene m3 coupe og Coupe er likt bakLykter = annen vinkel på baklyktene på coupe en sedan. Forskjermer: samme passform på Coupe som på m3 Coupe . sedan har egne Bakluke: Som sakt det er en annen vinkling på baklyktene så det er samme baklykter som M3 Coupe Frontfanger: sedan er tynnere i fronten en Coupe noe som kommer av bredden på hjulbuene ikke frontfangeren, så det burde vell vere samme passform. M3 modellen er bredere. en må ha m3 Frontskjermer for å hive på orginal M3 frontfanger. En trenger ikke bytte panser for dette. Bakfanger: samme passform på sedan som Coupe Link:http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/utstyr_og_tilbehoer/utstyr-styling-utvendig/side35.htm#20230 framlykter ikke samme passform begrunn av framskjermene ikke er like.
Kvasi Skrevet Januar 6, 2013 Skrevet Januar 6, 2013 De har ikke samme delenummer hos Koed så da passer de sikkert ikke overens.
SweetBMW Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Skrevet Januar 6, 2013 Funnet ut dette for lenge siden egnetlig Men frontfangeren passet, er bare en liten annen vinkling under lykta som er forskjellig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå