Ledjan Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Er dette noe jeg kan bytte selv? Har lite erfaring med å skru bil. Dersom jeg må inn på verksted, hva vil et slikt bytte koste meg mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 dette bytter du selv vis du har har tatt i et skrujern før! de tar sikker 1/2 - 1 times arbeid + filteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Type bil har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledjan Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 2003 525 DAT. Tja, har jo tatt i et skrujern da... Noen av dere som har en tegning/ forklaring på hvordan jeg gjør dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaymondJ Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Trenger ikke skrujern engang. Er E39 du skal bytte på? Sitter bakerst i motorrommet, opp mot frontruta, på høyre og venstre side (altså to stk). Lokkene sitter festet med en bøyle. Så enkelt at selv mor kan klare det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Gjort på 5min: Forklaring her: http://www.bmpdesign.com/technical/e39_ ... nstall.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ledjan Skrevet April 3, 2011 Forfatter Share Skrevet April 3, 2011 Var ute og tittet, enklere blir det ikke. Men når jeg var inne på GS bildeler så kommer det opp ulike alternativer. De selger sett med pollenfiltre, Microfilter, noen med kullfunksjon osv... Hvilke skal jeg velge mon tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ta de med aktivt kull, og kjøp de fra koed.no så sparer du en god del penger. Aktivt kull fjerner lukt fra yttersiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå