Gå til innhold

Arktis Metallic - Pent eller kjedelig?

*MrB*
 Share

Anbefalte innlegg

Er veldig usikker på fargen Arktis Metallic. På noen bilder ser det kjempeflott ut, mens på andre ser det blasst og kjedelig ut. Virker som fargen har lette "kamelontendenser". Altså lyset bestemmer hvordan fargen fremstår.

Har en bil for hånden med denne fargen, men er som sagt veldig usikker.

Se bilder for variasjoner (første bildet er forresten fra en konfigurator):

arctic-5.JPG

bmwe92015.jpg

1nx6.jpg

På andre bildet ser den rett og slett grå ut, men dette er arktis metallic i følge eier i hvertfall...

Bildene er hentet fra denne tråden på E90post.com: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=18252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen er iallefall vesentlig mer spennende enn f.eks Titansilber Metallic. Jeg tenker på fargen av is når jeg ser biler som er lakkert med Arktis Metallic. Is skinner blålig eller grålig alt avhengig av sollyset. Go for it.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første bildet er ikke fint nei, men tror ikke det er representativt heller. Siste bildet er det jeg tror gjengir fargen mest riktig i "vanlig" lys. i sterkt sollys ser den ut til å bli mer isblå, eller kanskje stålblå:

attachment.php?attachmentid=44183&stc=1&d=1161787740

Fargen er faktisk klassifisert som grønn da, og jeg er egentlig veldig imot grønt på biler. Men den ser jo ikke mye grønn ut på noen av bildene da...

Arktis Silber tror jeg ikke er samme fargen, men ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...