Fredrik 90 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Huff og huff! Sånt er utrolig kjedelig og ikke minst ufattlig provoserende! Vi har selv vært oppmerksomme på en del biler fra østeuropa som har kjørt rundt i villabebyggelsen her i området! Dumme nordmenn som ikke lukker garasjeporten før de kjører til jobb om morran opplever å få fra stjålet alt fra dekk til 55" flatskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 ikke så farlig å spikre paller sjø. Flere har gjort det før deg, så let opp fysakken å deng han skikkelig http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.2391 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Jeg så en E36 som passer til den beskrivelsen på billingstadsletta idag. bakpotta var nesten knekt av,så den ville sikkert lagd litt ekstra lyd. Om det var automat så jeg ikke,men bilen ble kjørt av to unge menn med et nogenlunde pakistansk/arabisk utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Ser ikke ut til at tips en slår til og tips to er mer interessant nå etter at jeg så de to ved Tomra i Asker i dag på vei til jobb på dagtid. To stk i bil De stirret skikkelig på meg Ville likt noen tips på hvor se gutta holder til. Noen som vet noe? Skikkelig løen 91 93modell med org fanger og kapsler? egentlig litt glad det ikke ble ballxxx på tips en da dette ikke lenger ser ut til å være det heteste etter en prat med kamerater av ham. Hao Er det tungt arbeid så kan jeg jo kanskje komme meg litt i form Etter å ha kikket mer på Alpinaen min og hatt en kjedelig dag på jobben, lurer jeg nå på hvor mye oppmuntringspenger jeg får. Er det en sosionom der ute som kan fortelle meg litt om regler for gjelsdordning er når jeg snekkrer tilnærmet gratis. Vet ikke om banken blir så glad for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Slik den økonomiske ståda er nå på grunn av at jobbe bilen min har kostet en stoor formue i reperasjoner i vinter, ser det ut til at jeg ikke kommer meg på treff med Alpinaen i år heller. Regner med at den blir satt på en låve til jeg får penger til hel lakk og ny plast, front og lykter++. Skrutrekkeren idioten har brukt har gått i metallet nesten hele veien rundt bilen og det er også endel små bulker. Ca 17,000 i deler mangler. Får tilbud fra to lakkerere i løpet av uka, men har ingen forhåpninger om å komme under 55/56,000 kroner ferdig skrudd med de skadene bilen har fått. Bilen kom fra lakkshining i Oktober og var dønn strøken. Var bare montering av airbag, fartsholder, pollenfilter, innvendig rens, senkeskåler, termostat, og M3 3,0 stikkaksler som mangler før EU. SÅ NÆRE, SÅ NÆRE Kjenner skaptrønderen vokser litt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Fy faens pakk. Da var det folk ute på gårdsplassen i natt igjen. Ringte polititet med en gang jeg så aktivitet rundt bilen min. De ble stoppet og avhørt uten at Tante og Onkel fant noen verdens ting i bilen og de ble sendt avgårde. Virker som om det er stor aktivitet blant den typen søppelfolk ute nå. Hadde med meg ett stålrør ute på plassen da jeg så dem. HADDE gått bersærk hvis de hadde gått ut av bilen. Da hadde det ikke holdt med en sykebil, ER SÅ JÆVLIG LEI FANTEPAKK NÅ ALTSÅ. DET BLIR SIKKERT IKKE PALLESNEKKRING ENGANG NESTE GANG DE KOMMER og jeg oppdager det. Blir å slå først å spørre etterpå. Stålrørete er tungt det og skal brukes til slikt har jeg funnet ut. Er ikke så glad i jobben min at jeg ikke kan være borte fra den. Rulleblad er det mange ok folk som har nå. Tror til og med jeg får sove godt selv om jeg hadde sendt noen til SUNNÅS Rehabiliteringssenter. Det er dit folk skal etter kontakt med stålrør. Enten går du ut uten det og prater og tar sjangsen på å bli knivstukket eller banket opp., eller så går du IKKE ut. Alternativet mitt er å gå ut med røret og slå først, Come what may. Tidligere arbeidskollega av meg fikk ett års fengsel, men han tok i litt for hardt og var uheldig. Vedkommende det gikk ut over tok kvelden og det er jo ikke hyggelig, men den tjangsen tar både stålrøret og jeg Slutt på snillismen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Du får finne frem stålrøret da, og ikke sitte her å sutre på internett. Tror ikke du skremmer bort noen tyver med det! du får heller ligge litt på vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet April 24, 2011 Forfatter Share Skrevet April 24, 2011 Det var akkurat det jeg gjorde Trond. Satt som en annen tulling å glante ut av vinduet i ett par timer mellom tolv og halv to siden det var lørdag. Det betalte seg det Trond. Takk for kommentar og lykke til med egen prosjekter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet April 24, 2011 Share Skrevet April 24, 2011 Det var bra de fikk skremt dem litt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå