p.o Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hei! Tenkte å lage en liten "show off" tråd på min nyinnkjøpte M3. Var å henta den på fredag, og er sålangt kjempefornøgd..! SMG kassa er noko eg ikkje angrer på i det heile tatt, var heilt bevisst i valget, sjølv om eg aldri hadde prøvd den før.. Kanskje det svakaste punktet på M3? men eg mener det absolutt er verdt "risikoen":) På denne er forøvrig den hydrauliske pumpa skifta, og software er oppgradert.. So eg går utifrå det blir problemfritt! anreastrones her på forumet var så vennlig å finne utstryrslista til meg tidligere: Vehicle information Type M3 (EUR) Order options No. Description 302 ALARM SYSTEM 313 EXTERIOR MIRROR PACKAGE 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 326 REAR SPOILER, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 441 SMOKERS PACKAGE 473 ARMREST, FRONT 490 SEAT BACK WIDTH ADJUSTMENT 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 601 TV FUNCTION 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 612 BMW ASSIST 620 VOICE INPUT SYSTEM 630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER 672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 774 INDIVIDUAL WOOD TRIM 778 DOOR SILLS W BMW INDIVIDUAL DESIGNATION 792 M LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 67, 19" 793 SMG DRIVELOGIC 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 210 DYNAMIC STABILITY CONTROL (DSC) 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 520 FOGLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 550 ON-BOARD COMPUTER 710 M LEATHER STEERING WHEEL 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Individual data Processing Individual Sign "BMW individual" Z1XXUpholstery Leather in Nappa arizona sun (nb. 2 695 117), extended as Q9 (M3: basic as N5). Sewing thread (nb. 2 695 136) and quilting yarn (nb. 2 695 132) in arizona sun, Color code 0940 E Remainder of spec. as standard leather Nappa black (code N5SW) Det som eg har komt fram til at mangler er skipose og HK anlegget, men det skal eg greie meg uten:) Det eg trur eg ikkje greier meg uten, er spoileren på koffertlokket, som var valgt som "delition" når den var ny. Kan forsåvidt vere kult med en nøytral bakende, men føler liksom den skal vere der på en M3:) 4 stk eksos-stusser avslører jo likevel vilken bil det er snakk om;) Var en tur innom GS bildeler i dag, handla litt olje+filter, cromma blinklyspærer, og spoileren til lokket. Mangla berre lakkering og montering, gje en lyd om dokke veit om en som lakkerer billig i oslo området.! Lurte på å skifte til LED baklykter, håpte eg slapp å skifte lys-modulen, men det måtte eg.. So då blir det i dyraste laget for denne gang.. Husker ikkje pris nøyaktig, men mener det var ca. 9000.-.. Ellers har eg ikkje mykje planer i første omgang, bortsett frå nye skilt. Tanken er å holde den nokså original.. Har litt dårlig med bilder, men laster opp et par mobil-bilder, desverre med vinterhjula på. Skal leite fram speilrefleksen når eg kjem heim frå jobb og får på 19".. Skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 utrolig pen bil! orginale 19'' du har eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 Takk so mykje:) Det er originale 19" felger på sommer ja.. Kjem nok til å holde meg til dei, vertfall denne sesongen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Hvis du vil bytte til LED-baklykter vil det nok være enklere å kjøpe uoriginale. Disse kan du bare plugge rett i uten noe mer problemer, og koster rundt 1500,- for et par. Ellers ser det ut som en flott bil, har du bedre bilder av interiøret? Så stilig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet April 4, 2011 Forfatter Share Skrevet April 4, 2011 åå? Plug and play? Han på GS sa at originale var einaste alternativ.. Kanskje han mente einaste alternativ dei selger... Då må det opp til vurdering, har sett på modbargains.com bla. til ca 1500,- ja.. Liker interiøret svært godt sjøl.. Men var litt skeptisk i utgangspunktet;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 pent spenstig interiør farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg trodde GS også hadde uoriginale baklykter. Hvis ikke har ihvertfall Parts & Retards noen rimelige. Personlig liker jeg disse best. Jeg handlet mine på eBay og var heldig med verdisettingen slik at jeg slapp moms. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 pent spenstig interiør farge! Spenstig ja, men eg liker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet April 5, 2011 Forfatter Share Skrevet April 5, 2011 Jeg trodde GS også hadde uoriginale baklykter.Hvis ikke har ihvertfall Parts & Retards noen rimelige. Personlig liker jeg disse best. Jeg handlet mine på eBay og var heldig med verdisettingen slik at jeg slapp moms. ebay er vel gjerne den mest gunstige plassen å handle ja, sålenge passforma er bra.. Trur gjerne dei med tona blinkers passa bra på carbonsvart bil! Forstod det slik at dei ikkje hadde uoriginale nei.. Har og tenkt på blanke/mørke blinkers forran, men då går eg vekk ifrå original looken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Jeg har blinklys som har likt glass som de originale, men med sort bakgrunn. Disse er etter min mening nye penere enn de som er klarglass. Ligger noen bilder i tråden om bilen min (signaturen). De er kjøpt hos GS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Nydelig M3. Kjøpte vel denne hos Autostrada om jeg ikke har sovet i timen da? Gi gjerne beskjed til meg når du har funnet et billig lakkverksted, skal ha lakkert noen M3-speil til min bil, så da kan jeg jo evt bruke de samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Dæven, for et interør. Klarer ikke bestemme meg om jeg liker det eller hater det, men spesielt var det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Gratulerer med M3! gleder meg til bilder med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Flott M3 med flott interiør:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet April 6, 2011 Forfatter Share Skrevet April 6, 2011 Tusen takk for fine tilbakemeldinger! Bilder med sommerhjul kommer om 4 veker, når eg e komt heim fra arbeid.. Har ikkje sett den sjøl med sommerhjul.. Så gleder meg som en unge! awt: Fin bil du har! må vurdere dei blinkersane ja:) spruddel: Du har nok ikkje sovet i timen nei:) Skal gi beskjed om eg finner en interesant plass, men det tar nok litt tid. Er vekk på jobb for 4 veker.. 316: Spessielt er det ja, men ser bedre ut "live" enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå