Blaa Skrevet Mai 1, 2011 Skrevet Mai 1, 2011 hehe... har du og rustningen en historie? Heldigvis ikke jeg, men et par i reisefølget mitt hadde.. Kan vel si så mye at plutselig kom hodet trillende med trappa og landet i resepsjonen... Og 'noen' hadde duell med lansa hans mot en lampekuppel på vei til rommet. Og hold dere unna Cherie Club...
Endre Hånde Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Og hold dere unna Cherie Club... Haha, høres ut som et tvilsomt sted.. Snakkes det av erfaring her og eller? Fikk tømt begge "pungene"?
-Martin- Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Ifølge denne tråden så er det visst store muligheter til å få tømt både det ene og det andre ja... http://www.pistonheads.com/gassing/topi ... 8&t=210505 Fant en fantastisk film fra ringen i gamle dager! Ingen vanskeligheter med å forstå kallenavnet "the green hell"
Endre Hånde Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 haha, kan være greit om man tar med seg noe rekkverk.
TRF Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 hører jeg en Jackie Stewart som prater i filmen? eller blir jeg bare lurt av dialekta?
Papperboy Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Skrevet Mai 3, 2011 hva er deres top 10 driving songs.. driver å ordner musikk til de 120 milene jeg skal kjøre alene tl og fra ringen
Endre Hånde Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 Spotify? I tilfelle vil jeg ha tilgang til den listen når du er ferdig om det er mulig.
-Martin- Skrevet Mai 3, 2011 Skrevet Mai 3, 2011 hva er deres top 10 driving songs.. driver å ordner musikk til de 120 milene jeg skal kjøre alene tl og fra ringen Skal se hva jeg kan bidra med i morgen... Off to work... Ellers så finnes det flere tråder her inne som du kan hente litt inspirasjon fra.
-Martin- Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Da er det ikke mange timer til avreise... Værmeldinga er ikke helt som planlagt, men det blir nok en fin tur læll..!
-Martin- Skrevet Mai 11, 2011 Skrevet Mai 11, 2011 Takk for det! Har ladet både Speilrefleks og Videokamera, her skal det skytes..! La forresten merke til at VLN løpet på Lørdag er 6t, mot 4t som er vanlig... da får vi masse tid til å se løpet fra forskjellige steder på banen..! VLN er også kult fordi pitlane er åpen for alle og enhver under kvalifiseringa, da er det bare å fly i veien..!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå