Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 396
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Nydelig høyde ;D Men likte ikke helt lysa dine ;P

Ville bytta til facelift lykter og hatt xenon i sprederne (selv om det ikke er lov, men det er jaggu ikke høyda di heller ;)

Skrevet

hehe:) ser de er mangle forskjellige meninger angåande dekkstrekken:)

Tok og bestilte meg et ryggekamera frå ebay før 2 veker siden. berre for og prøve:)

og de vart imponerandes før og kosta 170kr med frakt frå japan.. tok vekk eine skiltlyse og satt inn kamera:)

0vri59rgp34lyfkj75fd.jpg

9zj1c97kjj5dqfpz8tqh.jpg

hggm18gxqgr239eaf78p.jpg

Skrevet
hehe:) ser de er mangle forskjellige meninger angåande dekkstrekken:)

Tok og bestilte meg et ryggekamera frå ebay før 2 veker siden. berre for og prøve:)

og de vart imponerandes før og kosta 170kr med frakt frå japan.. tok vekk eine skiltlyse og satt inn kamera:)

Tørr ikke si noe ang. dekkstrekken før jeg ser ett litt mere helhetsbilde av bilen :)

Skrevet

Så jo bra ut med den strekken da! Med så kraftig kant trenger man ikke å ha felgene så langt ut, så du er heldig der:) jeg "må" ha de langt ut:p

Skrevet

Syk feit bil det der ja :D nydelig høyde, men som nevnt over så for og gjøre den 100% så trenger du facelift lykter, men med amrikansk fornt slik som du har no.

Skrevet
Syk feit bil det der ja :D nydelig høyde, men som nevnt over så for og gjøre den 100% så trenger du facelift lykter, men med amrikansk fornt slik som du har no.

Ja. de kommer om jeg skal ha bilen. har auelåk og bakrutesenkar og list til bagasjeluka liggandes. Bilen ligger før salg. men er usikker på om jeg skal selge el beholde.. har lyst på ny bil. men samtidig vil jeg ha bilen:) *hummm....*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...