Trøndern Kim Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har da gått til innkjøp av ny, gammel 5serie! Bilen er en 04modell med 231hk. Etter å ha hatt et par diesler var jeg bare nødt til å ha bensinsekser igjenn og valget falt på en 530iA. Har tidligere hatt e61 525d så denne gangen prøver jeg sedan. Av nevneverdig utstyr er det: Sportsskinn elektrisk Navi Hifi stereo Takluke pdc Automat( var et must denne gangen ) Sportsunderstell Alarm Xenon Blåtann\telefon 18" vinter og 19" sommer Har hatt bilen et par mnd nå og oppgraderinger er startet. Bl.a. Duplex eksos, m-lipp bakluke, frontleppe, nye skilt (ikke montert), hvite lys ringer og grøft, og lakkerte interiørlister. Noen bilder: Uten mods, nettopp fått den hjem sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Duplex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Råflott Eneste eg ville gjort var å fått eksosene til å henge beint. Det såg litt "jalla" ut Ellers, meeeget fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Flott bil! Er enig med Daniel over her ^^ Kunne tenkt meg en 530. Hvordan synes du bensinforbruket er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Råflott Eneste eg ville gjort var å fått eksosene til å henge beint. Det såg litt "jalla" ut Ellers, meeeget fin! +1:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Flott bil! Er enig med Daniel over her ^^ Kunne tenkt meg en 530. Hvordan synes du bensinforbruket er? Det med eksosanlegget er ikke så lett. For når anlegget blir varmt så forandrer det seg\blir beinere. Vises ikke like godt til vanlig Dessuten skrår utskjæringa til eksosen også, så ser egentlig ut til at det skal stå slik syns jeg. Ang bensinforbruk så bruker den vel greit til 3liter å vere Er nok ikke så økonomisk som de siste dieselbilene jeg har hatt nei Får bare tenke sånn at forbruk over litern er hobby Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 12, 2011 Forfatter Share Skrevet April 12, 2011 Vurderer å kjøpe ny grill,men er litt usikker på hvilken.. Er det noen som har sett\bilder av lys bil med sort grill med utstående silver riller? Står mellom disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 18, 2011 Forfatter Share Skrevet April 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 26, 2011 Forfatter Share Skrevet April 26, 2011 Sommerhjula på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 27, 2011 Share Skrevet April 27, 2011 Ble bra det der! Jeg liker sorte nyrer, og helst shadowline på bilen. Det ser veldig bra ut på sølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 28, 2011 Forfatter Share Skrevet April 28, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet April 28, 2011 Share Skrevet April 28, 2011 Hei flott bil, Hvordan er ytelsen på denne i forhold til en 3 liter sekserdiesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mai 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2011 Vurderer å bytte ut frontleppa mi mot denne i stedet: Noen som har erfaring, har flere bilder av bil med disse? Frykter at disse må limes på og bygge ganske langt ned. Usikker på hva de vil tåle. Frontleppa jeg har i dag er ganske fleksibel og er kun skrudd og tas dermed av om vinttern. Meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 8, 2011 Share Skrevet Mai 8, 2011 Behold fronten som den er du så må du få på shadow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå