Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 609
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
fant brudd i ene kabelen til dyse nr6.

lodding\kabelsko finnes ikke på karmøy :P

a5189vjpadkfua56n38t.jpg

ett fett hvordan den kobles ? eller vil den gå andre veien da ? :P

Var det brukt tvinn og tape metoden? :lol:

Skrevet

var nok den metoden ja, bare en dårlig tvinning også :P

har sånne fine hylser man varmer, så blir det 100

Skrevet

ja skal få taua den ned på verkstedet og rive alt! skal lodde alle skjøtene på hele nettet.

Henne får jeg tak i den stikka ?

115r.jpg

Tørr ikke si hvordan det er nå :lol:

Skrevet
ja skal få taua den ned på verkstedet og rive alt! skal lodde alle skjøtene på hele nettet.

115r.jpg

Ser ut til at det er samme coiler som jeg har.. Er Audi 115F COP coil. PPF selger de og de selges hos Gumpen i mandal.

Skrevet

helt utrolig..

Synes det er ganske spesiellt når man ser igjen biler som er sett på som rå, strøkne, velbygde osv, også ser man hva etterfølgere finner.. ser det titt og ofte om dagen synes jeg..

Ofte er det vel snakk om midlertidige løsninger, som funker der og da, og som blir erstattet av andre feil / gjøremål, også blir det glemt, for det "funker jo"...

Skrevet

115r.jpg

Ser ut til at det er samme coiler som jeg har.. Er Audi 115F COP coil. PPF selger de og de selges hos Gumpen i mandal.

Stemmer er de coilene! men tror du de selger Connectorene løse ?

selve coilene har jeg jo så

Skrevet

Det tror jeg de gjør. Ta med coilen til Gumpen og spørr. De har jo delekatalogen der. PPF selger jo de løse så da gjør Gumpen også det tipper jeg.

Skrevet

hehe.. ser jo el.tapen på bildet over her at du trenger nye stikk :P pleier å selge slike stikkontakter løst, bmw gjør somregel det hvertfall.

Skrevet
Det tror jeg de gjør. Ta med coilen til Gumpen og spørr. De har jo delekatalogen der. PPF selger jo de løse så da gjør Gumpen også det tipper jeg.

Fant de ikke på PPF! men ja får høre med gumpen i morgen

Skrevet

Er vist noen andre plugger de PPF selger. Ser det nå. Husker ikke helt, men tror ikke de pluggene lå i esken med coilen, men uansett så kan nok Gumpen skaffe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...