316 Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 Du tør ikke å ta vekk "Gått til helvette igjen!!!" fra overskrifta for da ryker den vel igjen?
Bogen. Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 b28 veiva er det vel 84mm slaglengde på hvis jeg husker rett. Så med 84,5mm borring så har du et volum på 2826. Altså 2,8 liter. Med 86mm borring hadde det blitt 2928.
e30 tic Skrevet Juli 15, 2011 Skrevet Juli 15, 2011 b28 veiva er det vel 84mm slaglengde på hvis jeg husker rett.Så med 84,5mm borring så har du et volum på 2826. Altså 2,8 liter. Med 86mm borring hadde det blitt 2928. Da har vi regna rett da Ligger bilder og en masse i tråden til Tore så jeg, men tror ikke det stod hva boringen var. Ikke betyr de stort heller
diohrvik Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Denne må jeg følge med på Fin bil, ser ut som du kan greiene dine. Liker den e36en din også Formel for volum pr syl(Vh) = ((((diameter * diameter)* pi) / 4) * Slaglengde) Tungvindt skrevet, men å skrive formler på pc er ikke min store styrke
Dirty Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Skrevet Juli 24, 2011 Har Handlet div stash idag. Skal ta bilder og legge ut senere
Dirty Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Bilen den er jo såklart satt vekk for vinteren den har stått uten turbo og div i mange måneder,så var godt å få satt den sammen skal bytte platene på innsuget i vinter, må ha noe tykkere plater cupevifta har sluttet å virke, noen tips før jeg hiver meg på problemet
rakett Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 ødelagt coupe vifte er standard e30 problem... Har hatt det på 3 av 5 e30er jeg har eid... Lagrene i vifta er fucked, så du må kjøpe ny eller bytte med en somvirker. Vifta sitter bak et deksel øverst på torpedo vegg, så du trenger ikke å ta ut dash bordet
Dirty Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 ødelagt coupe vifte er standard e30 problem... Har hatt det på 3 av 5 e30er jeg har eid...Lagrene i vifta er fucked, så du må kjøpe ny eller bytte med en somvirker. Vifta sitter bak et deksel øverst på torpedo vegg, så du trenger ikke å ta ut dash bordet Japp har vært borti den før, banket litt på den men hjelper ikke så er nok død! eller så er det noe annet galt før motoren
Thunegutt Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Godt å se bilder av den igjen Trenger seg en overhaling det innsuget ja! Ang kupe viften, sjekk strøm forsyning til/fra viftemotstand, før du river ut viftemotoren. Fått fikset toppen på bakskjermene i overgangen til C stolpen?
Dirty Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 Godt å se bilder av den igjen Trenger seg en overhaling det innsuget ja! Ang kupe viften, sjekk strøm forsyning til/fra viftemotstand, før du river ut viftemotoren. Fått fikset toppen på bakskjermene i overgangen til C stolpen? har ikke gjort noe med det, er jo ikke noe man ser før man åpner trunken det får bli med tiden
///Thomas Skrevet Desember 7, 2011 Skrevet Desember 7, 2011 Tror reguleringsbryteren til vifta er ett kjent problem, så kan jo være lurt å sjekke den først... Den svikta hvertfall plutselig på min her i høst, og virka bare på fullt (trinnn 4)...
Dirty Skrevet Desember 7, 2011 Forfatter Skrevet Desember 7, 2011 er god gang i vifta nå var brudd fra bryter til vifta fylte på vann og lot den svive ei stund, var hærlig
Dirty Skrevet Desember 9, 2011 Forfatter Skrevet Desember 9, 2011 Lurer på å sette inn sport evo interiør, hva syns dere ? bytte ut bøttestolene og de flokka dørtrekka osv
joachim sørlie Skrevet Desember 9, 2011 Skrevet Desember 9, 2011 syntes bøttestolene passer veldig bra jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå