Olan Skrevet Oktober 22, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2011 Utgangspunktet ditt er hvertfall ikke avskrekkende... Og da mener du?
Olan Skrevet Oktober 24, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2011 Ja, Lemans blå er en svæært pent farge Lyst til å gå for noe litt mørkt med bra glans
Olan Skrevet Oktober 25, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2011 Hadde besøk av oppretter/lakkeren før inspeksjon av "bilen'' i fag og dette her blir dyrt:p blir en plass mellom 100 og 150 timer arbeid med karosseri for å få det strøkent. Må blant annet bytte nedre del av a-stolpen mot kanalen på begge sider, deler av torpedoen og muligens hele hjulkassa på førersiden foran. Ble en del mer arbeid enn antatt og timer koster kroner desverre^^
Turbo-HF Skrevet Oktober 25, 2011 Skrevet Oktober 25, 2011 Ja, Lemans blå er en svæært pent farge Lyst til å gå for noe litt mørkt med bra glans +1, støtter den!
Olan Skrevet Oktober 27, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2011 Og etter mye tenking fram og tilbake ser det ut som jeg ender på orgfargen allikevel.. Zinnoberrot kombinert med shadowline og breie hjul Er grisefin farge kombinert med mye klarlakk og godt vedlikehold + at jeg slipper å lakke opp alt innvendig unntatt gulv om jeg ender på denne fargen. Men blir ikke noe lakk på denne siden av året, så mye kan skje i mellomtiden
Sturlis Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Men du skal vel lakke inni dørkarmer, innsiden av dørene og i motorrommet?
316 Skrevet Oktober 28, 2011 Skrevet Oktober 28, 2011 Utgangspunktet ditt er hvertfall ikke avskrekkende... Og da mener du? At utgangspunktet ikke er for jævli Bestemt deg angående farge?
Olan Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Utgangspunktet ditt er hvertfall ikke avskrekkende... Og da mener du? At utgangspunktet ikke er for jævli Bestemt deg angående farge? Får ikke helt bestemt meg nei:p driver å sjekker ut forskjellig men skal ikke se bort ifra at det blir zinnoberrot til slutt, med mindre jeg blir overbevist om at jeg bør velge noe annet:) Sturlis: ja selvfølgelig:p alt utvendig, bagasje, karmer, deler av torpedoen og gulv.. tror det blir vel mye jobb å lakke alt innvendig:p
Olan Skrevet Oktober 29, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2011 Driver å forsker litt på demperene min bak.. Er justerbare koni MEN ser ikke helt hvordan jeg skal få justert dem Trykker dem helt i bunn og prøver å finne disse "trinna", men skjer nada. Og ja; jeg er sikker på at de er justerbare i hardhet Noen som kan fortelle meg om jeg gjør rett eller om de er gåene ?
Olan Skrevet November 2, 2011 Forfatter Skrevet November 2, 2011 bumper opp forrige post med et nytt spørsmål; Er det mye arbeid å lakke bilen innvendig ? Må alt pusses ned osv ?
Sturlis Skrevet November 24, 2011 Skrevet November 24, 2011 Hvorfor skal du det? alt blir jo dekket av tepper og lister og greier uansett... Da ville jeg heller bare mala ett strøk med benga f.eks...
Olan Skrevet November 24, 2011 Forfatter Skrevet November 24, 2011 Tenkte å gjøre det skikkelig når jeg først skal legge ned et halvt statsbudsjett i bilen da
Olan Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 Begynner stygt å nærme seg karossarbeid nå, og gulvfestet til gasspedal er rusta i stykker. Noen som har laget slike eller vet om de er å ta tak i nye ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå