Fixfax Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 bare lurer om jeg skal kjøpe en eu godkjennings motor send gjerne pm
ehrnst Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 du har tre valg: Godkjenne bilen på trafikkstasjonen Ta ut, og bytte motor Finne et verksted som gir faen
Fixfax Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 finne ett verksted som gir faen er nok lett
Hpi Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Jeg kjørte en Volvo 740 GL med turbomotor i 11 år. På et verksted jeg brukte så spurte jeg før jeg leverte den inn om de kom til å hefte seg med motoren for isåfall kunne jeg ikke levere bilen til dem men det gikk helt fint. Så mitt råd er at du spør før du leverer, er svaret negativt så gå videre til neste verksted.
Alpejohn Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Og den dagen du krasjer og eventuelt skader noen, så får du problemer.. Og om du eventuelt blir stoppet i teknisk kontroll så får du mangellapp.. og slikt er jo bare jævla irriterende.. og måtte inn og vise med orginal motor osv. Så er jo ganske mange greie fordeler med at den er godkjent
Fixfax Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 det skal også sies at det må bevises at den økte effekten har skylden, nå har jeg porsche bremser som kompenserer for min lille hk endring, alt av slite deler er nytt
S.Arnesen Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 det skal også sies at det må bevises at den økte effekten har skylden, nå har jeg porsche bremser som kompenserer for min lille hk endring, alt av slite deler er nytt så lenge ikke noe av det er innført i vognkortet så er det likegyldig...
Fixfax Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 det vet jeg, men man sitter ikke med regress om man havner i en ulykke, dersom den ikke var forårsaket av trimming.
Alpejohn Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 det vet jeg, men man sitter ikke med regress om man havner i en ulykke, dersom den ikke var forårsaket av trimming. Bilen er jo ikke i forskriftsmessig stand da, siden motoren ikke er godkjent.. Nå vet jeg ikke alt om dette, så skal ikke uttale meg noe mer, men er jo en grunn for at motorbytte skal godkjennes
Fixfax Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 er en grunn til at våpen skal registreres, du blir ikke automatisk beskylt for draps forsøk dersom du blir tatt med våpen.
Ballder Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 finne ett verksted som gir faen er nok lett Ja. Det vil jeg påstå.
Alpejohn Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 er en grunn til at våpen skal registreres, du blir ikke automatisk beskylt for draps forsøk dersom du blir tatt med våpen. Nei, men bilen skal være i forskriftsmessig stand, er den ikke det har du "gjort noe galt", og forsikringselskap deler jo ikke ut penger når dem oppdager at bilen ikke var godkjent, det er jo bare en kjempe sjangse for dem til og holde igjen pengene
Ballder Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 det skal også sies at det må bevises at den økte effekten har skylden, nå har jeg porsche bremser som kompenserer for min lille hk endring, alt av slite deler er nytt så lenge ikke noe av det er innført i vognkortet så er det likegyldig... Feil! Er bilen ellers i tipp topp stand, og det ikke foreligger noe som helst teknisk utredning som tilsier at den økte motoreffekten er en direkte årsak til ulykken, så har det faktisk ikke en dritt og si om du har 750 hk i bilen.
R Andersen Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 Stemmer det Balder sier. Kjører du nedover gata i fartsgrensen, og kommer ut for en ulykke, så spiller det ingen rolle om du har orginalmotor eller 200 hk ekstra, så lenge du har kjørt etter lover og regler.
Fixfax Skrevet April 11, 2011 Forfatter Skrevet April 11, 2011 så lenge det ikke er hestekreft avgift inne i bilde hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå