Gå til innhold

har de satt i feil front rute..fikset opp meeen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha sett bildene er det 2 ting,feil størrelse på ruta var lett å se,pluss at de som har skifta den ikke kan jobben sin,Skriv gjerne navnet på firmaet her hvis du ikke får gjort alt på nytt.helt klart reklamasjon.

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Etter å ha sett bildene er det 2 ting,feil størrelse på ruta var lett å se,pluss at de som har skifta den ikke kan jobben sin,Skriv gjerne navnet på firmaet her hvis du ikke får gjort alt på nytt.helt klart reklamasjon.

Ønsker ikke og gi ut navnet da de har vist litt god vill og skal få prøve igjenn på tirsdag de mente ruten var feil skjært, så får vi se hvordan det går. Har snakket med forsikkrings selskapet og de sa at dette blir en sak mellom meg og bedriften da jeg ikke har full kasko kun delkasko og dem kun dekker rute bytte. At bedriften gjør bedritent arbeid ville ikke dem legge seg oppi på tros av at gjensidige anbefaler dette firma :?

Ang lakk fikk jeg beskjed om at jeg skulle kjøpe en lakk stift så skulle de dekke kost på den...arbeide måtte jeg gjøre selv :cry: da de følte lakkering av pansret var unødvendig i forhold til skade....men gjør heller lakk arbeide selv en og sette det bort til dem når man ser hvordan jobb dem gjør med et enkelt rute bytte.

Skrevet

Følgende fra RealOEM:

51317006320 (Coupe med regnsensor og grønt felt)

51318257930 (Sedan med regnsensor og grønt felt)

Altså ikke samme frontruten.

Forøvrig må jeg si jeg synes det er sløvt å klare å lage sånne lakkskader ved frontrutebytte. Skadene er jo ikke store, men likevel utrolig unødvendige og irriterende. At de tok ruten på nytt uten ekstra kost skulle nå bare mangle, utfra bildene i hvertfall.

Skrevet

De som KAN skifte frontruter gjør dette uten at bilen er full av lakkskader etterpå.. Jeg hadde iallefall ikke godtatt dette, spesielt hvis bilen er bra ellers. Dette er din eiendom å det er utrolig sløvt at de å ikke gjøre noe med det. Et sånt useriøst firma trenger man ikke, spesielt siden det er så mange seriøse der ute man heller kan bruke.

Det som forundrer meg mest er at de i det hele tatt leverte ut bilen når frontruten var skjev å jævlig..

Skrevet

jeg hadde ikke godtatt lakkskadene der. jeg hadde dratt rett på ett kaross. verksted å fått en skriftlig taktst å lever til de. lakkstift blir aldri pent heller mener nå jeg. vanskelig å legge på klarlakken pent og.

Skrevet

bilen er jo ikke strøken har noen stein skudd i fronten og 5 riper i klarlakken rund om på bilen og er redd for at en hell lakering av panser vill se værre ut i farge forskjell en hva jeg får til med lakk stift

Skrevet
De som KAN skifte frontruter gjør dette uten at bilen er full av lakkskader etterpå.. Jeg hadde iallefall ikke godtatt dette, spesielt hvis bilen er bra ellers. Dette er din eiendom å det er utrolig sløvt at de å ikke gjøre noe med det. Et sånt useriøst firma trenger man ikke, spesielt siden det er så mange seriøse der ute man heller kan bruke.

Det som forundrer meg mest er at de i det hele tatt leverte ut bilen når frontruten var skjev å jævlig..

Når jeg tok det opp i dag så han det ikke før jeg forklarte det for han mens vi så rett mot bilen mulig jeg er litt vell nøye ,men bilen og på pekte det ,men lakk skaden viste han om for var ikke mye overasket da jeg nevnte det.-.

Skrevet

fargeforskjell for en lakkerer er da ikke noe problem :D

MEN det du kan /bør gjøre er å få en detailer til å ta dette. han kommer til å legge i lakk, og slipe ned, å så polere. blir strøkent det altså. spør innpå detailersclub evt..

Skrevet

Får vell oppdatere litt her. Nå har bilen vært inne igjenn og gikk over bilen og alt var rett og ingen flere merker i lakken...men da jeg starter opp bilen ser jeg at navigasjons skjermen min har knust(er en lang sprekk oppover i displayet :cry: ringte dem i dag og de sa de skulle se på det...så da bærer det tilbake ditt etter påske også :applause:

Skrevet

herregud, er det mulig da. bare få dekt en NY en. originalnavi sikkert? koster en god slump i såfall

edit: så på posten din no. få de til å betale en ny kanskje, så oppgraderer du til 16:9?

Skrevet

Hva er det slags useriøst firma dette? Hvis de knuser skjermen under et arbeid er de jo pålagt å si ifra om dette! De kan da umulig tro at "ey vi satser på at kunden ikke legger merke til at skjermen er knust". Amatører..

Skrevet

Hvis du får problemer med behandlngen i saken bør du kontakte forbrukerrådet og levere skriflig klage og vær på peksom på at du ikke kommer noen vei med dem.

De vil sette advokat på saken og er det alvorlig nok går de til sak for deg.

Som gjernes blir alt ok fra det første breveet fra forbrukerrådet :D

Men det har vært greit å få navnet deres - slik at vi slipper å dra dit uansett :D

Skrevet

Burde sikkert ha skrevet hvilket firma dette er ,men i og med dem ordner opp for seg så langt så skal dem få være annonyme.

Vis noen har planer om rutte bytte i Kongsvinger så er det bare og sende PM så skal jeg anbefale noen :lol:

Skrevet

Helt horribel oppførsel fra firmaets side. Du skal på ingen måte godta noe "sweettalk" fra dem. De har gjort og fortsetter å gjøre en slumsete møkkajobb. Ikke ditt problem at de får mye bryderi og ekstrajobb med dette arbeidet sitt. De taper jo endel penger på dette de også. Har de satt en lærling på jobben er det heller ikke ditt problem.

Der ikke vits for deg med noe kompisprat med dem. Det er bare å gi klar beskjed om at du ikke aksepterer dette og at de må ordne opp. Lakkstift blir utolig mye styggere enn en lakkering. Ett kompromi her er en god løsning og de godtar nok en brøk. Si at du er villig til å ta en del av lakken?

Viktig å ikke gi seg for da taper man komplett. Jeg har sluttet å legge meg flat når slike situasjoner oppstår. Det er bare å sette seg i respekt. Ha en gjennomtenkt og god agenda før du drar dit og vit hva du godtar og ikke. Da løser det seg merkelig nok ofte. Hvis ikke er det forbrukerrådet.

P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...