StigJ Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Sitter å lurer på hvor mange her inne som har en Z-BMW. Da tenker jeg altså på alle som er produert. Z1, Z3, Z4 og Z8. Kom igjen få se noen bilder!! Edit: Ja får vel starte da tetten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Du kunne starte selv.... Her er min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Morsomt at de tre første er coupeer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
N.E.W. Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 ....og enda en Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Another Coupé. Skal fikse noen bedre bilder av den når det blir vær for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har du hatt den lenge elller kjøpte du den akkurat? Viste ikke at det var du som hadde den med de hvite breyton hjulene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Har du hatt den lenge elller kjøpte du den akkurat? Viste ikke at det var du som hadde den med de hvite breyton hjulene. Jeg kjøpt den nettopp, og solgte Breyton-hjulene. Kjøpte den på ....ja...Melhus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2011 Forfatter Share Skrevet April 17, 2011 Hehe. 5 Coupeer på rad. Ikke værst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwZ Skrevet April 17, 2011 Share Skrevet April 17, 2011 Nå skal jeg bryte opp rekka deres med en "HÅRFØNER" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 En litt eldre Z som har kjørt 46000km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Sinnsykt kul den Z1en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tunamgu Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Hvor er dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 De går nedover i kanalen. Ser for meg at det er en fin måte å få møkkete dører på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 20, 2011 Forfatter Share Skrevet April 20, 2011 Kule de dørene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet April 20, 2011 Share Skrevet April 20, 2011 Litt vanskeli og åpne dørene når bilen er tom for strøm. Men ingen skal si jeg slang døra inn i nabo bilen . Blir ikke møkkete nedi der hvor døra er . Men om noen damer vil vere med så må dem ha på trangt skjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå