Alpejohn Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Hei, Har i det siste merket noe merkelig! Låser bilen om kvelden (dette er jeg sikker på, sjekker før jeg legger meg hver kveld ), og om morgenen når jeg kommer og skal på jobb, da er bilen ikke låst... Siste jeg da gjorde før jeg la meg var og trykke på låseknappen på nøkkelen, så kupe lyset kommer på. Har skjedd et par ganger, men har ikke tenkt så nøye på det, og tenkt at kanskje jeg faktisk glemte og låse. Men i dagtidlig når jeg kom på jobb, vet jeg at jeg låste, men den var låst opp etter jobb. Da jeg opna døra, gikk rattet ned av seg selv, samtidig som blinlysa begynte og blinke, som om alarmen gikk. Blinka helt til jeg trykte på lås opp knappen... Problemet er at jeg har ikke alarm.. tror jeg Har omprogrammert GM3 modulen, men da lastet ut orginale fila fra bilens backup system. Så modulen skulle bli akkurat slik bilen kom programert fra fabrikk. Fikk i dag den nye (med samme delenummer) GM3 modulen, så skal montere den og kode den i morgen og se hva som skjer. Noen som har noe formening om hva som kan foregå her? Er jo greit at bilen holder seg låst da Mvh Fredrik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Bruker du NSC Expert program for å kode??? Dette progtammet må du ha respekt for . Du må vite hva du gjør, ellers bilen død. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Høres jo ut kanskje ut som defekt GM da. Men det kan sikkert være noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Bruker du NSC Expert program for å kode??? Dette progtammet må du ha respekt for . Du må vite hva du gjør, ellers bilen død. Nei, brukte Progman Valgte at modul hadde blitt byttet, og så leste den ut meassure plan, og la den inn på den nye etterpå Merket forskjell på ting etter jeg gjorde dette, ting som virket før jeg byttet begynte og virke slik det var før Så det virket, men nå har jeg oppdaget dette med låsen, som jeg ikke helt forstår Skal bytte til orginal delenummer modul i morgen, og programmere, så skal jeg følge med etter det. Men rart den låser seg opp da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå