-Martin- Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Det ble jo bra dette..! Men selvfølgelig synd å kun ha musikk som lyd, dòg så er det jo kjipt å høre på vindstøy også! Skal legge ut filmene fra Inboard kameraet når jeg kommer hjem fra Spania (1 Uke). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Noen som filmet i dag eller? Evt tok bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Har fått fatt i minnebrikka til kamera mitt nå, så jeg skal redigere bilder mens dama ser på God kveld Norge. Kommer med bilder etterhvert. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Nice! Svart E39 er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Hva slags filtype er fila, siden du ikke får HD? Mine er .mp4 filer, og det er hva det skal være ut fra GoPro. Hvilken R (R1,R2,R3,R4,R5) har du på kamerainnstillingen? Angående vindus på outboard montert GoPro hjelper det mye å teipe over mikrofonen oppe på kameraet (en liten teipbit er alt som skal til). Skal man lage optimal film må man helst ha to kameraer, eller en lydkilde fra inni bilen, eller et sted på bilen der lyden kommer fram, og legge over lyden som overlay på outboard filmen. Da er det ideelt med to GoPro'er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milhouse Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Nice! Svart E39 er av interesse. var det en m5? Eller ombygd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Hva slags filtype er fila, siden du ikke får HD? Mine er .mp4 filer, og det er hva det skal være ut fra GoPro. Hvilken R (R1,R2,R3,R4,R5) har du på kamerainnstillingen?Angående vindus på outboard montert GoPro hjelper det mye å teipe over mikrofonen oppe på kameraet (en liten teipbit er alt som skal til). Skal man lage optimal film må man helst ha to kameraer, eller en lydkilde fra inni bilen, eller et sted på bilen der lyden kommer fram, og legge over lyden som overlay på outboard filmen. Da er det ideelt med to GoPro'er. Det er .mp4 ja, men har vært en tur innom Windows Movie Maker så er vel mulig at det har blitt forandret der. Brukte R5! Tape høres lurt ut. Skal prøve det. Noen smakebiter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Ja, det kan nok bli problemer om du har lagret den i et annet format. Prøv å få den komprimert i Mp4 også etter Movie Maker. Er fordel å bruke den åpne bakplaten til GoPro housingen også, da får man ikke den jævla knitrelyden - og jevnt over ingen skikkelig lyd. De som er helt tette er egentlig bare lagd for undervann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 mere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Jeg brukte den åpne bakplaten på disse opptakene, men synes fortsatt lyden er noe skrall. Skal forsøke med tape, evnt ekstern mikrofon. Flere bilder er på vei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Nice! Svart E39 er av interesse. var det en m5? Eller ombygd? Ombygd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Her er noen jeg tok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 mere, mere, mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 16, 2011 Forfatter Share Skrevet April 16, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrokkis Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 bra bilder! kom med flere om du/dere har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå