APedersen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Hehe jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Faen? Barnebil? da ses vi i sladd engang iløpet av sommeren håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Jepp Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Så du klarte ikke å dy deg når den rx7'n stod til salgs oppe på ACR i helgen.. Ser for meg det er påtide med overhaling av wankelmotoren eller noe nå mtp prisen og slikt.. ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Er det Franks gamle RX7 du har kjøpt? En lilla? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Så du klarte ikke å dy deg når den rx7'n stod til salgs oppe på ACR i helgen.. Ser for meg det er påtide med overhaling av wankelmotoren eller noe nå mtp prisen og slikt.. ^^, Haha nei Neida, er ny motor fra Simtech i trondheim inkl. clutch, så det skal ikke være noe problem Kjenner de som eide den så det blir forhåpentligvis ikke noe problem Er det Franks gamle RX7 du har kjøpt? En lilla? Nei, fra Morten Borg og co i Bodø Motortuning Den er vel rød originalt, lakkert gul og foliert resten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Motoren var vell overhalt for 6-7000km siden hvis jeg hørte rett. wankelmotorene skal i teorien overhales for hver 40000, men siden det er bare 2 ting som snurrer i motoren så skal ikke det være noe problem. Er nok enkle motorer og forhålde seg til, spennende å lære seg helt nytt prinsipp og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 4500 står det i annonsen Men ja, blir interessant å sette seg inn i wankeln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Er det ikke han Leif Alex i Bodø Motor som eide den RX7? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Så du klarte ikke å dy deg når den rx7'n stod til salgs oppe på ACR i helgen.. Ser for meg det er påtide med overhaling av wankelmotoren eller noe nå mtp prisen og slikt.. ^^, Haha nei Neida, er ny motor fra Simtech i trondheim inkl. clutch, så det skal ikke være noe problem Kjenner de som eide den så det blir forhåpentligvis ikke noe problem Motoren var vell overhalt for 6-7000km siden hvis jeg hørte rett. Det hørtes jo knall ut, da gjorde du nok et kupp sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 men siden det er bare 2 ting som snurrer i motoren så skal ikke det være noe problem. Er nok enkle motorer og forhålde seg til, spennende å lære seg helt nytt prinsipp og Der tar du ganske så feil. Er to rotorer ja, men laangt fra enkle å forholde seg til hvis noe går åt skogen. Men denne blir sikkert å vare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Er det ikke han Leif Alex i Bodø Motor som eide den RX7? Jo, Leif var vel også med på den, var flere som eide den sammen Så du klarte ikke å dy deg når den rx7'n stod til salgs oppe på ACR i helgen.. Ser for meg det er påtide med overhaling av wankelmotoren eller noe nå mtp prisen og slikt.. ^^, Haha nei Neida, er ny motor fra Simtech i trondheim inkl. clutch, så det skal ikke være noe problem Kjenner de som eide den så det blir forhåpentligvis ikke noe problem Motoren var vell overhalt for 6-7000km siden hvis jeg hørte rett. Det hørtes jo knall ut, da gjorde du nok et kupp sikkert. Jepp, stod 4500 i annonsen, men i instumentene står det 4700 og noe smått, så er vel nullstilt etter motorbytte men siden det er bare 2 ting som snurrer i motoren så skal ikke det være noe problem. Er nok enkle motorer og forhålde seg til, spennende å lære seg helt nytt prinsipp og Der tar du ganske så feil. Er to rotorer ja, men laangt fra enkle å forholde seg til hvis noe går åt skogen. Men denne blir sikkert å vare Har hørt det kan være litt innviklet med wankel ja, men som sagt skal ikke dette være noe sykt bygg, dette skal være en driftsikker bil jeg skal lære meg å kjøre på bane med Men motoren tåler nok litt over 300hk uten problemer om jeg skulle finne på å trimme senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 13, 2012 Share Skrevet Juni 13, 2012 Wankel på 9000rpm er helt vanvittig, bør prøves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Så lenge du ikke ihjeltrimma 13b, å hold øye med oljetempratur under banekjøring.. så hold den nokk lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå