APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. Jeg betaler 37.000,- for CE, kan umulig stemme at det koster 100k for C1 Ahaa, nei har bare hørt det Har du lappen nå? Ja 100k for C1 tviler jeg på gitt. tror ikke det koster med enn 15-20k hvis du har B allerede Jeg har jo BE også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Yo, hvordan fikk du av demperne bak? De sitter med en foring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 skru ut skruen, bank og slå og varme De kan sitte noe heeeeelt forjævlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Ohh... Fuck.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Vi får se, jeg blir jo ikke å få solgt bilen med en gang uansett om jeg legger den ut, men har lyst på V8TD pickup, bare synd turbodieselene som oftest krever C1 sertifikat som koster 100k.. Jeg betaler 37.000,- for CE, kan umulig stemme at det koster 100k for C1 Ahaa, nei har bare hørt det Har du lappen nå? Jeg har ikke lappen enda, men begynner på den i august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ohh... Fuck.. He said it Hehehe Jeg har ikke lappen enda, men begynner på den i august Ahaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Måkke selge den har! For denna vill jeg titte på den 11 juli da jeg kjører til oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Hehe, den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 28, 2012 Share Skrevet Juni 28, 2012 Bytte i alpina'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Njæ, skal ha meg pickup om jeg selger bimmern, og alpinaen er for dyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Njæ, skal ha meg pickup om jeg selger bimmern, og alpinaen er for dyr Du går fra distriktets laveste bil til en pickup? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Gidder ikke ha noe mellom Enten lavest eller høyest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Yo, hvordan fikk du av demperne bak? De sitter med en foring. skjønner ikke hvorfor alle sliter så gale med dette, til meg var de bare å ta de rett av nesten. samme var de på e34n også. hmmmm. ett lite spett og ei slegge burde gjøre susen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Jeg har en bakaksel liggende utafor garasjen.. Demperne på den sotter som saaatan... :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 varme, også er det bare og hamre i vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå