wicky124 Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 hjelper å rense glasset innvendig i lykta også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Ja, tørka litt inni der men var ikke slik jeg ville ha det, står 4000k på pakken, forklarer vel saken Skulle hatt 8- eller 10000k Det ble jo bedre da.. Hvitere og sterkere, så er vel ikke helt bortkasta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 10k er vel blått? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Ja, xenon lysa er jo blå så 8000K hadde vært bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Er i Piteå det årlige besøk av dragrace, vi kjører E65 da men følte bare for å dele litt Vi overnatter på stadshotellet midt i byen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 Tenkte jeg skulle bytte pærer i kurvelysene slik at dem ble mer lik hovedlyktene som er xenon, så jeg kjøpte to Phillips H3 "xenon look" pærer på Hellanor i Bodø, men resultatet ble ikke helt som jeg ville ha det, hehe.<- Vanlig pære | Phillips "xenon look" -> <- Phillips | Vanlig -> "Xenon look" pæra er ulitt hvitere men langt fra det jeg håpa på Båtverkstedet til Løvold (i Bodø) har bra pærer. Ligger i Breivika hvis du ikke vet hvor det er. Tolder Holmers vei 6. Ned et smug, til høyre rundt et bygg så ser du det. Kan ikke garantere at de har H3 inne da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2011 Aha nice Kan sjekke innom en dag jeg er der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Har sett litt igjennom tråden din. Ser ut som en pen bil Kanskje man må studere litt nærmere en gang muligheten byr seg Har du prøvd Osram pærene de selger på Exim? Jeg har kjørt med Osram nightbreaker ett par år nå, og er veldig fornøyd med lyset. De lyser også hvitere og bedre enn pærer med blått glass. Tror de har h3 også. Ulempen med slike pærer er dårlig holdbarhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Hehe ja takk! Hmm.. Er ute etter en type pære som lyser likt som hovedlyktene så må vell bare se litt rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truckdriver Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Da bør du nok gå for xenon eller LED lys da Leit litt på ebay, om du er heldig finner du billige LED pærer med rett lysvarme Edit: F.eks. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2x-H3-68 ... ccessories eller http://cgi.ebay.com/ebaymotors/2X-Car-S ... ccessories Smd LED er det du er ute etter om du skal ha led som gir nok lys, og lys med rett farge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Nice! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Prøve meg litt i redigering i CS5, don't hate me for this! Hehe..... Original: HDR+: Gleder meg bare til jeg tar meg rå til å kjøpe coilovers, så blir det stativ snart også så jeg får tatt litt skikkelige bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2011 Bare et bilde av bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2011 Har fått en mindre pakke fra GS som inneholdt skruer til dekslene under motor og girkasse (Manglet et par-tre stykker), skruer til alle mattene (x8) og denne : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2011 Bruker å ha på Würth Dekkglans hver gang jeg vasker bilen, hjelper ganske mye på, før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå