Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Hehe, tja koster jo for grunning, lakk og klarlakk, pluss en del arbeid om man skal gjøre det bra.. Så betaler lett 2500 for sandblåsing og pulverlakk ;)

hm, da lager du deg større problemer enn det er, imo.

pulverlakk, som ikke er dyrt, har du somregel bare kjipe standar farger å velge i, grov finish, og boss om du finner ut at du vil bytte farge ;) 2500 var forørig helt ok.

men vist du mener det er stress så, jeg hadde gjort det selv, billig og enkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ble veldig bra med oransje blinkers bak, liker det lavt og originalt :wink: Hva med å ta av lyktefilmen på frontlampene også?? :P

Takk takk :) Enig der! Nei, lyktefilmen forblir :P

oransje blink er so much win, er noe av det jeg er mest fornøyd med på min bil ihvertfall. må bare få ordna meg foran også

Enig! Ja, blir bra det ;)

Hehe, tja koster jo for grunning, lakk og klarlakk, pluss en del arbeid om man skal gjøre det bra.. Så betaler lett 2500 for sandblåsing og pulverlakk ;)

hm, da lager du deg større problemer enn det er, imo.

pulverlakk, som ikke er dyrt, har du somregel bare kjipe standar farger å velge i, grov finish, og boss om du finner ut at du vil bytte farge ;) 2500 var forørig helt ok.

men vist du mener det er stress så, jeg hadde gjort det selv, billig og enkelt.

Hehe, har lakka den del selv da i gjennom årene, men akkurat der hadde jeg bare levert dem til pulverlakk :P

^ Word

Men dem har ikke spesielt stort utvalg på sånne spesielle farger. Men du kan jo slå til med rosa foliatec :lol:

http://www.foliatec.com/foliatec/Spr%C3 ... 2=5&p3=48#

Haha :lol: DET hadde vært fett!!!

Haha ja :D

Han har visst prøvd et par farger, frister noe jævlig å lakkere felgene :-k

Lakking av felger har jeg tenkt på helt siden jeg så denne:

[ Bilde ]

Samme her, det der e jo også Matt Waln sin fra Cali ;)

Oransje blink var definitivt win på den kjerra der. Fin bil ellers og forøvrig ;)

Tusen takk ;)

Nå ble den elegant men killer-aktig kul.. Sjuern din burde hete "The S.P.E.L.L"...Sexy Pretty Elegant LadyLOWer... ;)

Ja, ble fornøyd med resultatet, var ekstremt uvant i begynnelsen :P

Haha :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...