Spiff Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 oransje blink er so much win, er noe av det jeg er mest fornøyd med på min bil ihvertfall. må bare få ordna meg foran også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Hehe, tja koster jo for grunning, lakk og klarlakk, pluss en del arbeid om man skal gjøre det bra.. Så betaler lett 2500 for sandblåsing og pulverlakk hm, da lager du deg større problemer enn det er, imo. pulverlakk, som ikke er dyrt, har du somregel bare kjipe standar farger å velge i, grov finish, og boss om du finner ut at du vil bytte farge 2500 var forørig helt ok. men vist du mener det er stress så, jeg hadde gjort det selv, billig og enkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Foliatech/plastidip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 ^ Word Men dem har ikke spesielt stort utvalg på sånne spesielle farger. Men du kan jo slå til med rosa foliatec http://www.foliatec.com/foliatec/Spr%C3 ... 2=5&p3=48# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Haha ja Han har visst prøvd et par farger, frister noe jævlig å lakkere felgene Lakking av felger har jeg tenkt på helt siden jeg så denne: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Oransje blink var definitivt win på den kjerra der. Fin bil ellers og forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Nå ble den elegant men killer-aktig kul.. Sjuern din burde hete "The S.P.E.L.L"...Sexy Pretty Elegant LadyLOWer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 Synes det ble veldig bra med oransje blinkers bak, liker det lavt og originalt Hva med å ta av lyktefilmen på frontlampene også?? Takk takk Enig der! Nei, lyktefilmen forblir oransje blink er so much win, er noe av det jeg er mest fornøyd med på min bil ihvertfall. må bare få ordna meg foran også Enig! Ja, blir bra det Hehe, tja koster jo for grunning, lakk og klarlakk, pluss en del arbeid om man skal gjøre det bra.. Så betaler lett 2500 for sandblåsing og pulverlakk hm, da lager du deg større problemer enn det er, imo. pulverlakk, som ikke er dyrt, har du somregel bare kjipe standar farger å velge i, grov finish, og boss om du finner ut at du vil bytte farge 2500 var forørig helt ok. men vist du mener det er stress så, jeg hadde gjort det selv, billig og enkelt. Hehe, har lakka den del selv da i gjennom årene, men akkurat der hadde jeg bare levert dem til pulverlakk ^ WordMen dem har ikke spesielt stort utvalg på sånne spesielle farger. Men du kan jo slå til med rosa foliatec http://www.foliatec.com/foliatec/Spr%C3 ... 2=5&p3=48# Haha DET hadde vært fett!!! Haha ja Han har visst prøvd et par farger, frister noe jævlig å lakkere felgene Lakking av felger har jeg tenkt på helt siden jeg så denne: [ Bilde ] Samme her, det der e jo også Matt Waln sin fra Cali Oransje blink var definitivt win på den kjerra der. Fin bil ellers og forøvrig Tusen takk Nå ble den elegant men killer-aktig kul.. Sjuern din burde hete "The S.P.E.L.L"...Sexy Pretty Elegant LadyLOWer... Ja, ble fornøyd med resultatet, var ekstremt uvant i begynnelsen Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Akkurat, derfor jeg mente du burde gjøre det selv;) pulverlakk på seriøse hjul suger, i de fleste tilfeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Pulverlakk som grunning, og vanlig lakk på toppen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Hmmm, vi får se når jeg gidder å lakkere fire felger selv, har ikke andre felger å ha på bilen heller når jeg tenker meg om Men vi får se hva tiden bringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Du har jo momo-felgene? kjør på!!! jeg satset med listene mine, hadde ingen andre å bruke om det gikk skeis heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Hahaha bilen blir jo skinnlav med 16" Haha, du kjører jo ikke på listene da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 pulverlakk som grunnig må du hvertfall ikke gjøre, den er smekk hard å matte ned, noen slitter med å få det til å sitte også dårligste unnskyldinga jeg har hørt, kjør på lakk hjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Mener å ha lest at det var "rutine" å bruke pulver som grunning, da det gir et mye bedre underlag, og man slipper å tenke på at det flasser inn til alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå