FredrikWake Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Peeent Men tror jeg liker de andre baklyktene bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Syke mann, den bilen din er ekstremt pen! Tusen takk Peeent Men tror jeg liker de andre baklyktene bedre! Takk takk Ja, noen sier det men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 i.o.m at du kjører oransjeblink som kontrast, synest jeg at du burde ordne blanke nyrer. Synest fokuset blir på blinkersene, og ikke sentrert på en måte. Dette blir jo i tilleg forsterka av at du har film på lyktene som gjør at hele fronten blir borte etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Har tenkt på chromegrill ja 750i Facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 har du ingen bilder med åpent soltak? nice bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Kutt ut wickeline Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 MED VIPP!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Haha, det hadde jeg jo på forrige side også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 ups xD du har visst lært etter wicky's mas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Jeg har evnen til å påvirke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Slitsom fyr Haha, neida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 H J E L P Nå trenger jeg litt hjelp, jeg har mista strømmen i førerdøra også, akkurat som på passasjerdøra, at kun lyset nederst på døra fungerer... Og jeg skjønner IKKE hva som skjer, det MÅ være at bilen går i et salgs modus når man begynner å ta av kontakter, for jeg har ikke kobla en dritt eller slitt noen ledninger eller noe som helst! Og i og med at det er samme på andre siden, er det det samme som har skjedd nå me førerdøra som skjedde for lenge siden med passasjerdøra, men vil tro at jeg kan kjøre diagnosetest på den og kanskje finne ut noe? Jeg trenger HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 sikker på at det ikke er noe kabelbrudd inni den pølsa mellom dørene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Ja, ganske sikker Så rart at akkurat det samme skal skje med denne døra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå