APedersen Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Takk takk Ja, er 40% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2011 Et par litt mer proffe bilder er tatt og redigert: OG!! FK Highsport er bestilt gjennom "Remi Berg/rbtuning" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 fete bilder liker godt de felgene du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 29, 2011 Share Skrevet Juli 29, 2011 Et tips til det øverste av de to, ta det i vinkel så du får kanten av bildet helt rett med kanten av bilen, eks. her vil det si kanalen, små detaljer som gjør bildene enda bedre men bra bilder og bra redigert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Takk takk Ja, er mange småting man lærer etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Vært lite oppdateringer her i det siste, har ikke gjort stort annet enn å satt i LED-Parklyspærer. Ble ikke FK Highsport allikevel pga. FK ikke hadde delene for å sette sammen settet jeg skulle ha, så fikk jeg en skikkelig glad-melding fra Remi Berg igjen som sa at han hadde fått tak i ny leverandør for coilovers til bl.a E38. Et sett som heter Lowtec HiLOW 9.2, var billigere også Skal sette i H3 LED lærer i spredere i morgen også, kommer et bilde da. Noen bilder jeg har tatt/redigert i det siste: Redigert med en effekt i Photoshop CS5, måtte lage ny bakrunn til pc'n LED-Parklyspærer: Kompis sin LOW E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Noen kjappe bilder jeg tok for et par timer siden i soloppgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 knall fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marjooozz Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 her har du noe å gå etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Seriøøøstttt RÅ feit, hadde noen andre bilder lagra i tillegg til det der Hehe, tror han har tatt vekk noe på nummerskiltet Er en "Li" da, ganske mye lengre enn den vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 En kompis lånte bilen forrige helg bare en tur i gata mens jeg var ute på livet, så ble han stoppa med sotinga og fikk mangellapp, fikk 1 uke på å ta vekk sotinga men har enda ikke gjort det, har veldig lite lyst og vurderer å skjære til plexiglass for å ha på visninga? Eller bytte ruter om jeg finner noen.. Betalte ganske mye penger for dette og er så sinnsykt kjipt når jeg ser andre som har kjørt med dette i år og dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 sinnsykt kjipt det der jeg og en kompis tonet rutene rundt hele jeg har mine fortsatt, han fikk mangellapp 10 dager etter vi hadde gjort det. han lånte ruter fra en annen venn av oss og firmaet som gjorde jobben for oss byttet før visning og tilbake etter visning gratis for han. knall service der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 åfyy så kjedelig! Prøv å få lånt noen ruter, hvis du ikke vil ta vekk sotinga..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 koed.no. De har brukte ruter forran som tilsammen koster under 1000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå