Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Hehe ja, skal ikke være lett :P Har bytta generelt mye på bilen, og vil derfor ikke selge den da jeg har gjort mye for å få den til å se ut slik som den gjør :) Er enda et stykke fra fornøyd, men problemet er at ikke alle penger kan gå til bilen dessverre..

Har foresten LMM og kamsensor til salgs om noen er interessert, spread the word :) ( M52B28 deler )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja, skal ikke være lett :P Har bytta generelt mye på bilen, og vil derfor ikke selge den da jeg har gjort mye for å få den til å se ut slik som den gjør :) Er enda et stykke fra fornøyd, men problemet er at ikke alle penger kan gå til bilen dessverre..

Har foresten LMM og kamsensor til salgs om noen er interessert, spread the word :) ( M52B28 deler )

jeg har veivsensor, ny i eske liggende, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe :) Skal gå ut straks å ta ut bensinpumpa, mener på det skal ligge et filter like før pumpa? Kanskje det er tett, i og med at pumpa lagde intens lyd igår :P Hvis ikke er vel pumpa bare ødelagt, selv om det hadde vært veldig rart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rensa grovfilteret på bensinpumpa i går selv om det ikke var mye å rense i grunn, tørka også ut pittelitt skitt av tanken, rett under hvor filteret/pumpa står.

Men det ble ikke bedre, jeg tror nå at siste mulighet er enten bensinpumpa eller at en eller flere dyser sliter litt, men siden bensinpumpa lagde litt lyd her om dagen, kan det jo hende at den ikke får opparbeidet nok trykk til at dysene funker som dem skal, og dermed ikke fungerer helt på en eller flere sylinderer :P

Thoughts?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...