APedersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe ja, skal ikke være lett Har bytta generelt mye på bilen, og vil derfor ikke selge den da jeg har gjort mye for å få den til å se ut slik som den gjør Er enda et stykke fra fornøyd, men problemet er at ikke alle penger kan gå til bilen dessverre.. Har foresten LMM og kamsensor til salgs om noen er interessert, spread the word ( M52B28 deler ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe ja, skal ikke være lett Har bytta generelt mye på bilen, og vil derfor ikke selge den da jeg har gjort mye for å få den til å se ut slik som den gjør Er enda et stykke fra fornøyd, men problemet er at ikke alle penger kan gå til bilen dessverre.. Har foresten LMM og kamsensor til salgs om noen er interessert, spread the word ( M52B28 deler ) jeg har veivsensor, ny i eske liggende, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Hehe Skal gå ut straks å ta ut bensinpumpa, mener på det skal ligge et filter like før pumpa? Kanskje det er tett, i og med at pumpa lagde intens lyd igår Hvis ikke er vel pumpa bare ødelagt, selv om det hadde vært veldig rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Rensa grovfilteret på bensinpumpa i går selv om det ikke var mye å rense i grunn, tørka også ut pittelitt skitt av tanken, rett under hvor filteret/pumpa står. Men det ble ikke bedre, jeg tror nå at siste mulighet er enten bensinpumpa eller at en eller flere dyser sliter litt, men siden bensinpumpa lagde litt lyd her om dagen, kan det jo hende at den ikke får opparbeidet nok trykk til at dysene funker som dem skal, og dermed ikke fungerer helt på en eller flere sylinderer Thoughts? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 beste er vel og få målt bensintrykket da, du hadde bytta bensin filteret, satte det riktig vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja, kan låne meg en bensintrykksmåler med manometer Hehe, grunnen til at jeg byttet bensinfilteret var nettopp dette problemet, og satte det nye rett vei ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Er ikke så veldig uvanlig at pumpen går trur jeg. har lest om det flere plasser. Den røk på 730n min også. Var billigere hos .mw enn gsl forresten. Kostet vell 2500 eller noe slikt : \ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ouh, kanskje jeg faktisk burde måle bensintrykket da Hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 http://www.ebay.co.uk/itm/180809840182? ... 1423.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 biltema har pumpe. den funker like godt.. 550kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Kan vel hende det er vanos som tuller, må nok også bytte startmotor etter alt dette styret.. Blir vel diagnose i kommende uke etter litt att og frem, kanskje dem finner ut av strømproblemet også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Februar 10, 2013 Share Skrevet Februar 10, 2013 Har du sjekka luftfilter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2013 Hehe ja, var det første jeg sjekka, men det er helt strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2013 Må mimre litt av og til, tipper det er flere som gleder seg til sommer Moro å bla gjennom "gamle" bilder, ble nytt bakgrunnsbilde på meg Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Februar 12, 2013 Share Skrevet Februar 12, 2013 ser ut som jeg må investere i nye skilter i hvertfall. håper det er mulig og få tak i plastskilter enda, likte de best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå