Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Chrome med svarte riller. Jeg syns det er finest hvertfal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Jaa, kanskje det Blir ikke helchrome da iallefall, men fant bare ett brukt sett på ebay for 400kr: http://www.ebay.com/itm/BMW-E38-HOOD-KI ... 67&vxp=mtr og KOED har bare helchrome og helsorte, til litt over 400kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Ok. På 2000 mod 740'n jeg hadde var det blank ramme og svarte riller. Trur den var orginal. Fant den ikke i noe nettbutikk. Men bmw forhandler skaffet den. Nå har jeg 99 mod 740. Der er alt blankt. Så har vurderet og lakke rillene eller få på folie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Oia Ja, det jeg kan gjøre er jo å bestille helchrome fra KOED og enten lakkere eller foliere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 de blanke rillene var originalt på 750 i sin tid. de andre modellene hadde sorte riller : ). gs ,koed osv har nok begge deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Hjelp: Noen som vet hvordan jeg kan få åpna bagasjeluka? Er enda en uke til jeg får programmert bilen, og mangler nå et bremselys Hater det! Nøkkelen passer ikke i låsen bak og selvfølgelig virker ingen av knappene for å åpne, og boring i bilen er ikke et alternativ. Skal prøve å bytte til den gamle modulen, men hvis ikke det fungerer, skal det ikke i teorien gå an å sette 12V på bryteren til bagasjeluka som er ved fotbrekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 de blanke rillene var originalt på 750 i sin tid. de andre modellene hadde sorte riller : ). gs ,koed osv har nok begge deler Ahaa KOED har ikke i nettbutikken og GS skal sikkert ha 1700kr..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 Syns jeg har hørt flere som ikke har funnet blank med sorte riller annet sted enn hos bmw. Har du skipose i baksete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Er nok sant det Har tatt den ut, men subben står i veien for hullet.. Prøvde også å sette strøm på bryteren ut hell, den går sikkert gjennom modulen eller noe lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 er redd du må borre.. plukk av skilt og plast platen, så borrer du baki der. lett å reparere etterpå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Uff... Går jo lett an å putte inn en gummitropp der etterpå da Men om jeg skulle måtte gjøre det, er det 5cm til venstre og 2,5cm opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 en propp er fint hvor man skal borre vet ikke jeg, se på www.e38.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Mai 1, 2013 Share Skrevet Mai 1, 2013 http://m.youtube.com/#/watch?v=ASiM7oGF ... SiM7oGFJ_U Her er det amerikanske skilt. Så ikke gå ut fra skruehullet du har. Ta av bakplata. Og se om du ser hullet til amerikanske skilt der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2013 Jeg får vel opp bagasjeluka neste onsdag, men dette kan jo være kjekt å ha om noe skulle skje senere. Er den der videoen jeg har sett på, og tenkte på at det blir annerledes på min bil ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2013 Har ikke boret hullet i bagasjeluka, venter heller til onsdag når den blir programmert Har fått ferdigstilt og montert nyrene, samt fått en klisterlapp for å dekke over det blå feltet på skiltet, måtte prøves og synes det ble mer clean, så det blir nok værende Dette bildet er før: Etter: 745'n har fått seg facelift bakluke og venter nå bare på facelift baklyktene i siden og nytt skilt 745i er ikke satt på enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå