Gå til innhold

APedersen • OEM-Look E38 728i • E53 X5

Share

Anbefalte innlegg

Ok. På 2000 mod 740'n jeg hadde var det blank ramme og svarte riller. Trur den var orginal. Fant den ikke i noe nettbutikk. Men bmw forhandler skaffet den. Nå har jeg 99 mod 740. Der er alt blankt. Så har vurderet og lakke rillene eller få på folie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp:

Noen som vet hvordan jeg kan få åpna bagasjeluka? Er enda en uke til jeg får programmert bilen, og mangler nå et bremselys :evil: Hater det!

Nøkkelen passer ikke i låsen bak og selvfølgelig virker ingen av knappene for å åpne, og boring i bilen er ikke et alternativ.

Skal prøve å bytte til den gamle modulen, men hvis ikke det fungerer, skal det ikke i teorien gå an å sette 12V på bryteren til bagasjeluka som er ved fotbrekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de blanke rillene var originalt på 750 i sin tid. de andre modellene hadde sorte riller : ). gs ,koed osv har nok begge deler :)

Ahaa :) KOED har ikke i nettbutikken og GS skal sikkert ha 1700kr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok sant det :P

Har tatt den ut, men subben står i veien for hullet.. Prøvde også å sette strøm på bryteren ut hell, den går sikkert gjennom modulen eller noe lignende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel opp bagasjeluka neste onsdag, men dette kan jo være kjekt å ha om noe skulle skje senere.

Er den der videoen jeg har sett på, og tenkte på at det blir annerledes på min bil ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke boret hullet i bagasjeluka, venter heller til onsdag når den blir programmert :)

Har fått ferdigstilt og montert nyrene, samt fått en klisterlapp for å dekke over det blå feltet på skiltet, måtte prøves og synes det ble mer clean, så det blir nok værende :)

Dette bildet er før:

wstgsn.jpg

Etter:

izw3z4.jpg

jaylbk.jpg

35arr86.jpg

745'n har fått seg facelift bakluke og venter nå bare på facelift baklyktene i siden og nytt skilt :) 745i er ikke satt på enda..

2qvdo9j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...