APedersen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Spiff sendte meg link til denne gruppa og sa det var et bilde av min bil der, så bladde jeg gjennom og fant 7stk, og det visste jeg faktisk ikke om Moro Ser nå at det faktisk ikke går å sende denne gruppa melding. https://www.facebook.com/BMW.7.e38 3 av dem https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =1&theater Moro når litt større facebooksider legger ut bilder uten at man vet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 har ett alcantara m- sport ratt til deg om du vil, ELLER m- sport ratt med F1 giring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2013 Bilde®??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 http://images.bimmers.no/files/rnio9b3e7rtz753hy024.jpg det andre rattet er slik http://images.bimmers.no/files/p2c3acvd2yg5gp2pklu4.jpg uten airbag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Ååå likte det alcantara rattet! Men usikker på om det tar seg ut i 7ern Mangler jo et par knapper også i forhold til det originale sjuer rattet, men fett som fy! Det andre rattet er det vel en god del kobling med for å få F1 giringa til å fungere? Men begge er vel single stage ratt? Hva tenker du på i pris eventuelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Det siste bildet er fra min gammle 728. Giret er fort gjort og koble. Må ha slipring for varme og en kontakt til slipringen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 alt dette har eg som kan evt følge med rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Skal tenke på det - Fikk en irriterende telefon fra verkstedet før i dag ang. modulen og programmeringen.. Modulen var ikke på lager så måtte sendes fra Tyskland, så dette blir ikke i orden før i slutten av neste uke mest sannsynlig... Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Litt deler: Har vært lite updates her i det siste da det har mer eller mindre gått i ett med den andre sjuern. Bestilte 25mm spacere med sentreringsring og integrerte bolter i forrige uke, så har dem vel i morgen eller fredag. Bestilte også dørhåndtak i bra stand fra en skrot på sørlandet, er fra en grønn 728i så det må lakkeres da.. Betaler 990,- for spacere og 625,- for dørhåndtaket, eks. lakk da, begge ferdig levert. Så var jeg innom BMW verkstedet i går, og da fikk jeg beskjed om at det nok enda er en uke til modulen kommer... Men men, blir ACR i morgen med RX7ern i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Arbeid gjort og planer på ting som gjenstår: Ble gjort litt i dag da spacere og dørhåndtak er ankommet, spacere ble montert og dørhåndtak eble pusset ned med 400 papir og grunnet. Gjennomførte også en grundigere vask med ny gul shampoo+voks fra Meguiars, behandlet all utvendig gummi med Auto Glym's Bumper & Trim Gel og dekkfornyer fra Turtle Wax. Skal prøve å få kjøpt lakk til håndtaket i morgen, og venter enda på modulen og coiloverne... Ellers tenker jeg neste måned å bestille den heltrekkende listen til frontfangeren om KOED har den, hvis ikke blir det Ebay. Når den skal monteres blir det på samme tid opplakkering av frontfanger og muligens bakfanger, skal prøve å få gjort fjerning av rust og bulker i Juli eller August. Etter det er bilen i meget bra stand, og om jeg ikke er up for salg blir det nok avskilting og vinterlagring i vinter, og noe slikt som en Toyota Starlet eller noe slikt blir innkjøpt som vinterbruksbil Ellers har jeg ikke mange idéene igjen altså.. Men mangler dekselet under motoren, sliter litt med en knirkelyd hvor dashbordet berører frontruta, liten bit er knekt av på vindussheissentralen i førerdøra, liten skranglelyd i eksos og det er vel igrunn det Men med tanke på litt snacks må jeg ha nytt ratt da det jeg har begynner å bli slitt i skinnet på toppen, og tårnstag foran i samme farge som bilen Legger ut bilder fra dagen i dag Har også prøvd meg litt på redigering i dag på et par av bildene, legger dem ut i morgen, men ett av dem nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Jeg liker at dere har gardiner i garasjen, såpass bør det være Ellers synes jeg bilen din er veldig fin som den er, men er kanskje ikke så lett å slå seg til ro med "ferdig" bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2013 Hehehe, jeg også Tusen takk! Er ikke det vettuu, kommer aldri til å bli ferdig med bilen, kommer nok til å dukke opp flere planer etterhvert (Har lagt til flere bilder nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Har kjøpt lakk i dag til dørhåndtaket, 379,- for en vanlig sprayboks med Cosmosschwarz 303, blir lakkert enten i kveld eller i morgen. Så har jeg smurt opp foringer i bakstillingen med Jamaica Oil, noe jeg gjorde i forstillingen sommeren 2011 litt etter jeg fikk bilen, når det knirket noe voldsomt, og etter det har det ikke vært en eneste ulyd Er et litt dyrt middel, men så absolutt verdt det! Begynte å knirke litt i bakstillingen nå etter jeg justerte opp bak. Har også hatt av dørtrekk på førerdør å satt på 3-4 klips som manglet i bak kant Dekkene er nesten ikke sorte rundt lengre etter Turtle Wax-dekkrensen, og bilen har stått i garasjen siden etter vask i går. Skal investere i Auto Glym's dekkmiddel om ikke noen andre har bedre alternativ? Nå som bilen begynner å ta form kommer jeg som sagt til å være litt mer opptatt av detailing, og kommer til å sette meg litt mer inn i det da jeg skjemmes av å kjøre skitten bil Legger ut de bildene jeg redigerte i går med Google Picasa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2013 Share Skrevet Juni 20, 2013 Pen bil. Senka slik er pent. Skikkelig cruiser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2013 Takk takk Enig! Mulig den går litt lengre ned etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå